Aviseringar
Rensa alla

Vad händer med oss?


Ämnesstartare

Greger_EFG:

Spelar ingen roll, hon kan lika gärna ha en tjej hon har sex med ;D

Visserligen kan man ha sex med båda könen, men det vanligaste är ju att man är straight och det var det jag utgick ifrån. Inget fel på tjej och tjej dock.


   
SvaraCitera

Necessity:

Visserligen kan man ha sex med båda könen, men det vanligaste är ju att man är straight och det var det jag utgick ifrån. Inget fel på tjej och tjej dock.

Nej inte alls, lite mindre illa om tjejen e otrogen med en annan tjej också, handlar om något annat då på ett sätt, då konkurransen kommer från en annan "källa".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Nej inte alls, lite mindre illa om tjejen e otrogen med en annan tjej också, handlar om något annat då på ett sätt, då konkurransen kommer från en annan "källa".

Å andra sidan är ju otrohet alltid otrohet, så det lär ju inte vara någon rolig upplevelse ändå.


   
SvaraCitera

Necessity:

Å andra sidan är ju otrohet alltid otrohet, så det lär ju inte vara någon rolig upplevelse ändå.

Jodu, men jag hade känt mer: "Hon gillar tjejer mer" eller "trekant?" ELLER "hon behövde lite fitta" än om hon hade haft sex med en kille, då hade man ju undrat vad som va fel med kuken som erbjuds.

Dock tröttnar kvinnor väldigt lätt på den omystifierade förhållande-kuken.


   
SvaraCitera

du kanske är för på?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera