Aviseringar
Rensa alla

Vad händer om Europa...


Ämnesstartare

Hej!

Lite kort fakta om mig själv: Jag är 26 år gammal och bor i Kalmar. 

Jag sitter ibland och "filosoferar", jag tänkte på en sak som jag gärna skulle vilja få hjälp med av er som kan. Det var nämligen så här, jag kom och tänka på: Vad bli konsekvenserna och hur påverkar det människorna i Asien, alltså deras hälsa, jobb, utveckling, omvärlden, grannländerna respektive regeringen, Om Europa slutar handla varor från Asien av miljötekniska skäl? Undra vad orsakerna och lösning kan vara till krisen också? 

Tack på förhand!

// Niklas Edström


   
Citera

vf skrev du inte ditt personnr också? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m du inte har ngt vettigt att svara, så låt bli tack!

O


   
SvaraCitera

är seriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, tjena

A


   
SvaraCitera

tjena


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men har du något bra svar på min fråga?

M


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller är det för mycket begärt? 😉

E


   
SvaraCitera

e dålig på att göra mina egna läxor så orkar väl knappt göra din : ( nu ska jag plgga hejdå


   
SvaraCitera
Draft

jag undrar också vad namn och bosättning har med inlägget att göra. börjar tro att det mer är en undersökning än en diskusion


   
SvaraCitera

vi kan ju börja med att sluta handla ostkaka från Kalmar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zakarum: hej!

Jag sitter ibland och "filosoferar", jag tänkte på en sak som jag gärna skulle vilja få hjälp med av er som kan. Det var nämligen så här, jag kom och tänka på: Vad bli konsekvenserna och hur påverkar det människorna i Asien, alltså deras hälsa, jobb, utveckling, omvärlden, grannländerna respektive regeringen, Om Europa slutar handla varor från Asien av miljötekniska skäl? Undra vad orsakerna och lösning kan vara till krisen också? 

Tack på förhand!


   
SvaraCitera

Snyggt försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

og bort namnet nöjd? Men helt seriöst, är det någon som kan min fråga?

T


   
SvaraCitera

Finns ingen Niklas Edström i Kalmar enligt upplysning.se. Busted!


   
SvaraCitera