Aviseringar
Rensa alla

vad händer om man går runt i sin skola i underklädder?


Ämnesstartare

stereo total:

Ska du gå runt så hela dagen, eller va?

det beror på om damerna gillar vad dem ser [cool]

haha


   
SvaraCitera

peter93:

det beror på om damerna gillar vad dem ser [cool]

haha

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

va? det är normalt. en kille i 1an sa till mig att göra det. jag sa till han att bada naken i snön förra året och nu vill han att jag ska springa runt vår gymnasieskola med enbart kalsonger.

peter93:

fyllt 18, och fort farande inte hittat nån söt tjej 🙁

Med den mentala åldern är det inte så konstigt.

Nu var jag elak men vafan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

...

om tjerna gillar mig, ska jag naturligt viss inte gömma nåt. då tar man av kalsongerna också [cool]

nä, kanske inte det. men jag kan ju gå runt skolan i kalsonger det är ju bara 1500 elever, lätt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Med den mentala åldern är det inte så konstigt.

herre gud, nä, det vet jag alltför väl [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

skulle bli våt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men skulle det verkligen vara konstigt om jag är 18 att springa runt i min gymnasieskola i kalsonger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

fyllt 18, och fort farande inte hittat nån söt tjej 🙁

puben hjälper inte precis

Jasså du, det suger.

Men det gäller att våga ta kontakt med massa tjejer ser du [wink] Tyckte puben var värdelös först. Men sen insåg jag att om man vågar ta kontakt med i princip alla tjejer man ser på puben så får man faktiskt ligga. Och framför allt gäller det att bjuda på dig själv och blotta sig själv för alla andra. Är t.ex. värdelös på att sjunga å dansa men om man sjunger karaoke i en bar och dansar som en jävla dåre så får man lättare kontakt med jändorna å hittar ett trevligt kvinnofolk att ha sex med [y]


   
SvaraCitera

peter93:

om tjerna gillar mig, ska jag naturligt viss inte gömma nåt. då tar man av kalsongerna också [cool]

nä, kanske inte det. men jag kan ju gå runt skolan i kalsonger det är ju bara 1500 elever, lätt [cool]

Är den stor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Är den stor?

den är 19cm när jag har stånd. så antar det. jag lär få stånd i mina kalsonger när tjejerna ser mig, hhahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Men det gäller att våga ta kontakt med massa tjejer

det du skrev måste testas [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

jag lär få stånd i mina kalsonger när tjejerna ser mig

Du var då enkel att göra hård.... [badgrin][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Du var då enkel att göra hård.

hej, kul att få det. när man sitter med mjukis byxor och ser en riktigt söt tjej i klassen, hahahaha


   
SvaraCitera

peter93:

den är 19cm när jag har stånd. så antar det. jag lär få stånd i mina kalsonger när tjejerna ser mig, hhahaha

Jag tror att tjejerna mest kommer att bli arga. Jag skulle blivit arg. Vill slippa se penisar i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

peter93:

hej, kul att få det. när man sitter med mjukis byxor och ser en riktigt söt tjej i klassen, hahahaha

[crazy] aaa tror nog att hon också tycker så om hon inte finner dig attraktiv/intressant [y]


   
SvaraCitera