Aviseringar
Rensa alla

Vad håller han på med??!


Ämnesstartare

Om man har varit på G med en kille, näst intill tillsammans i flera månader, strulat fram och tillbaka, aldrig pratat ut seriöst men man märker att båda gillar varandra - OCH plötsligt vänder det. Helt utan förvarning. Helt plötsligt slutar han att höra av sig, han dissar henne, har dåliga ursäkter, han väljer kompisarna före tjejen i alla lägen osv. En kväll talar tjejen och killen ut om "problemet" (på fest och inte helt nyktert dock), de talar ut och de säger att de gillar varandra - detta leder till att de strular ÄNNU en gång och allt verkar falla tillbaka till det vanliga och det känns bra, men vad gör killen en timme senare då? Jo, han går iväg ensam med en helt annan tjej som tidigare varit på honom, de går hem till henne och har med största sannorlikhet sex. Vad hände kan man fråga sig? VAD fan håller killen på med???[surprised]
Och Vad ska man som tjej göra i det här läget?


   
Citera

Han vill väl ha fitta. Precis som somliga tjejer gör exakt samma sak mot sina pojkar. Varför du väljer att stämpla det på just en kille när du skriver i tredjeperson, ja det förstår jag inte. Men visst. Alla män är svin [y]

P.s. Kvinnor också.


   
SvaraCitera

Klart man väljer den brud som ger störst chans till sex[wink]


   
SvaraCitera

standby:

Han vill väl ha fitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunshin3:

Och Vad ska man som tjej göra i det här läget?

Tänker inte mer på det än att han är en idiot och sen går du vidare och lever livet och eventuellt hittar en kille som inte bara vill vara på G i "flera månader" utan faktiskt vill på rikigt.

Juste, be honom att dra åt helvete också. Och hoppas att han får ett olyckligt liv i fortsättningen. Typ.


   
SvaraCitera

Daybreak:

Tänker inte mer på det än att han är en idiot och sen går du vidare och lever livet och eventuellt hittar en kille som inte bara vill vara på G i "flera månader" utan faktiskt vill på rikigt.

Juste, be honom att dra åt helvete också. Och hoppas att han får ett olyckligt liv i fortsättningen. Typ.

håller med dig i alla punkter ! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daybreak:

Tänker inte mer på det än att han är en idiot och sen går du vidare och lever livet och eventuellt hittar en kille som inte bara vill vara på G i "flera månader" utan faktiskt vill på rikigt.

Ja, jag försöker att ba skita totalt i han och verkligen leva livet nu! Ignorerar honom liksom, det har faktiskt gått flera veckor sedan vi sist hördes av så...
Jag har inte bett honom att dra åt helvete dock, orkar inte ens ödsla tid på det om jag ska vara ärlig.


   
SvaraCitera

Kul att du talar om "dig" i tredje person i första inlägget sedan visar det sig att det var dig det handlar om [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunshin3:

orkar inte ens ödsla tid på det

Nepp, men dåså. Lev ordentligt nu! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i apan och knulla med nån annan!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera