Aviseringar
Rensa alla

Vad håller hon på med?


Ämnesstartare

Hej, jag är intresserad av en tjej som är 18 år. Hon ignorerar mig hela tiden, svarar inte på Chatten på fb vänder bort blicken när jag söker ögonkontakt och ibland så hälsar hon inte tillbaka när jag säger hej.

Allt detta tyder på att hon är ointresserad men här kmr det som gör mig förvirrad, hon tittar mycket på mig när jag inte ser, flera av mina kompisar har lagt märke till detta. Jag har även mött hennes ögon ett flertal ggr när jag plötsligt har vänt mig om bara för att möta hennes blick, Hon har tydligt tittat på mig innan och sen när hon märker att jag tittar tillbaka så vänder hon bort blicken.

Jag pratade med henne en gång och då skrattade hon och log väldigt mycket. Och det är efter det samtalet som hon har hållt på som hon gör. Ignorerar mig totallt för att sedan titta på mig. Jag behöver råd vad jag skall göra? Hon är hela tiden med sina kompisar och det skulle kännas dumt om jag bara gick fram,men jag får ju ingen annan chans att snacka med henne.

Hur skall jag gå tillväga för att få en dejt med henne jag vill verkligen få en chans till att lära känna henne på djupet men hon gör det så svårt för mig när hon sänder alla dessa dubbelsignaler. Jag skulle även vilja ha lite tips på vad det är hon håller på med, är det något slags spel som hon spelar med mig? tack för alla svar


   
Citera

Ingen aning.


   
SvaraCitera

att du ens fortsätter försöka få kontakt.


   
SvaraCitera

låter som en fucked up historia bro

kanske dags att glömma henne


   
SvaraCitera

lyssna på vad min bror säger, kör nästa brud ist och fastna aldrig ALDRIG för en!

hon kanske bara är blyg?


   
SvaraCitera

theoneandonly1992:

Hej, jag är intresserad av en tjej som är 18 år. Hon ignorerar mig hela tiden, svarar inte på Chatten på fb vänder bort blicken när jag söker ögonkontakt och ibland så hälsar hon inte tillbaka när jag säger hej.

Det låter ju som att hon är lite intresserad av dig eftersom du och dina kompisar har märkt att hon tittar mycket på dig i smyg, men kanske är hon bara blyg och inte vågar möta din blick eller prata så mycket med dig? Hur är hon i andra situationer i skolan? Tar hon mycket plats eller håller hon sig tillbaka?


   
SvaraCitera

22


   
SvaraCitera

hon kanske gillar dig men har hört från andra människor att du är dum i huvet eller nåt (menar inte att du är det, säger bara att hon kan ha hört rykten etc som gör att hon inte vill gilla dig [smile])


   
SvaraCitera

Hon verkar vara 12 mentalt.


   
SvaraCitera

Skit i gåsen


   
SvaraCitera

theoneandonly1992:

dejt

Image


   
SvaraCitera
mynona

Spontant tror jag att hon är intresserad men är blyg och inte vill visa det. Är du intresserad kanske det vore en bra idé att försöka komma på en "oskyldig" orsak att träffas på fritiden.


   
SvaraCitera

Alltså, försök ignorera henne då och se om hon börjar närma sig dig? Tjejer söker spänning, vetu..


   
SvaraCitera
mynona

honolulu:

Alltså, försök ignorera henne då och se om hon börjar närma sig dig? Tjejer söker spänning, vetu..

Det här är också ett perfekt råd (även om det inte bara gäller tjejer). Gör det, och hitta sedan en oskyldig anledning att träffas.


   
SvaraCitera

theoneandonly1992:

Hej, jag är intresserad av en tjej som är 18 år. Hon ignorerar mig hela tiden, svarar inte på Chatten på fb vänder bort blicken när jag söker ögonkontakt och ibland så hälsar hon inte tillbaka när jag säger hej.

Hon undviker dig med andra ord.

Hmm.. Försök med nått en sista gång.. Stick hem till henne på natten och kasta grus på hennes fönster så hon öppnar.. Blir det inget då så kan du ta det som ett bevis för att hon inte vill vara med dig..


   
SvaraCitera