Aviseringar
Rensa alla

Vad har DU emot islam?


Ämnesstartare

Varför är så många emot islam? Jag är inte muslim själv men jag vill veta. Islam är en fredlig religion. Varför ska man hata något som skapar fred?


   
Citera
Ämnesstartare

lol, det är massa fel med islam, satanism ee bättre, däremot så måste man inse att endast islam kan stoppa islam och de behöver  påpushning och stöd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar religion i allmänhet för att det exkluderar, förtrycker och begränsar människor. Det skapar inte fred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
Hatar religion i allmänhet för att det exkluderar, förtrycker och begränsar människor. Det skapar inte fred.

På vilka sätt förtrycker islam/kristendomen? Jodå, religion skapar fred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kioskmannen:

På vilka sätt förtrycker islam/kristendomen? Jodå, religion skapar fred.

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är emot all religion.


   
SvaraCitera

Jag har ingenting emot liberala muslimer. Tyvärr står de dock för en minoritet inom islam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig Saves The Day:
lol, det är massa fel med islam, satanism ee bättre, däremot så måste man inse att endast islam kan stoppa islam och de behöver  påpushning och stöd

Säg några fel med islam? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Är emot all religion.

Varför?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Islam är den religion som sekulariserats minst och det skapar väldigt stora problem vilka vi inte får stoppa under stolen. Människor lever inte fritt i teokratier men allra minst där islam på något sätt dominerar. Detta går även att se i vissa svenska förorter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kioskmannen:

På vilka sätt förtrycker islam/kristendomen? Jodå, religion skapar fred.

Så dom europeiska korstågen hade inget med religon att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar inte religion, om den heter islam eller något annat spelar ingen roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

B.C-:

Så dom europeiska korstågen hade inget med religon att göra?

Vad har det med islam att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:
Islam är den religion som sekulariserats minst och det skapar väldigt stora problem vilka vi inte får stoppa under stolen. Människor lever inte fritt i teokratier men allra minst där islam på något sätt dominerar. Detta går även att se i vissa svenska förorter.

Asså va? Skapar stora problem? Ge exempel.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Kioskmannen:

Asså va? Skapar stora problem? Ge exempel.

Nu är det nog min tur att skriva "va"


   
SvaraCitera