Aviseringar
Rensa alla

Vad har du för bil hur mycket kärlek ger du bilen?


Ämnesstartare

Tjena här snacka vi vad vi har för bilar och hur mycket tid vi spenderar med dem!Mycket glad


   
Citera

Jag har en Passat från sent 90-tal  som numera dock i det närmsta adopterats av min mor då jag flyttat från hemorten för studier. När jag förfogade över den dagligen så användes som transportmedel till arbetsplatsen och i tjänsten när jag utövade mitt andra arbete. Jag och Passaten (Röd oktober) färdades också mången gång vildsint fram på grusvägar i skogen på väg till olika fisketjärnar eller handbromssladdandes på parkeringar eftersom det är den logiska vägen att gå om man som ung man från Dalarna vill imponera på damer eller polarna. Servicen bestod av spolarvätska när det behövdes ungefär.


   
SvaraCitera

lamborghini aventador


   
SvaraCitera

dazed: handbromssladdandes på parkeringar e

ojz7pd2


   
SvaraCitera

ferrari enzo.  

Zlatan skänkte sin till mig


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

adopterade bort min golf -88 till bror för några år sedan, han har varit tacksam nog att köra sönder den nu..


   
SvaraCitera

 Jag har en röd Volvo 940 SE (Special Edition). Och nog är den speciell. Det var kärlek vid första ögonkastet.

 Jag har bytt motorhuv, då den som satt på original var så knölig. Bytt stereo, då den som satt i då jag köpte bilen var så kass. Att nämna var det inte en originalstereo jag böt ut. Det var något billigt skräp som satt i. Jag använder bilen såväl privat som i jobbet. Använder den flera gånger per dag. Jag kör väldigt vårdat och lugnt med den. Alltid.


   
SvaraCitera

har en extra bra bil som jag fick pröjsa 10 tusen för 1994, går som en oljad komet fan


   
SvaraCitera
reben

Tjohej:
 Jag har en röd Volvo 940 SE (Special Edition). Och nog är den speciell. Det var kärlek vid första ögonkastet.

 Jag har bytt motorhuv, då den som satt på original var så knölig. Bytt stereo, då den som satt i då jag köpte bilen var så kass. Att nämna var det inte en originalstereo jag böt ut. Det var något billigt skräp som satt i. Jag använder bilen såväl privat som i jobbet. Använder den flera gånger per dag. Jag kör väldigt vårdat och lugnt med den. Alltid.

trodde du bara körde original anmat e voldtekt ?


   
SvaraCitera

reben:

trodde du bara körde original anmat e voldtekt ?

Om jag hittat en originalstereo, hade det varit förstahandsvalet 😉  Våldtäkt är att bygga om, sänka bilen och strypa motorns effekt.


   
SvaraCitera
reben

Tjohej:

Om jag hittat en originalstereo, hade det varit förstahandsvalet 😉  Våldtäkt är att bygga om, sänka bilen och strypa motorns effekt.

aha trodde d gällde allt


   
SvaraCitera

reben:

aha trodde d gällde allt

Nej, men så är det inte.


   
SvaraCitera

Har en:
information_items_1224.jpg


   
SvaraCitera

jag blir så upphetsad av allt bilprat ouu


   
SvaraCitera

 Glömde att skriva att bilen är av årsmodell 97. Mycket viktigt!


   
SvaraCitera