Aviseringar
Rensa alla

Vad har du för drömmar och fantasier om år 2017?


Att det blir bra


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Haien

Är det enkelt? Av erfarenhet så vet jag att man bara lägger på när det är någon störande telefoförsäljare som ringer... Eller?

Man får en utbildning av företaget man säljer för, som en ny säljare börjar man att sälja enkla saker som att nuvarande kunder ska tex fortsätta sin prenumeration. Men satsar man på högre provision så kan man alltid sälja svårare saker som vitaminer. Jag själv höll på innan i 5 månader med att sälja vitaminer som är väldigt svårt faktiskt. Men man får all hjälp med hur man ska argumentera och få så att kunden säger JA. Så svaret på din fråga är ja och nej.


   
SvaraCitera
reben

inte lika kasst år som förra och förra eller något. vill vara nästan klar med utbildning i slutet på detta året. känna nån slags känsla av att ha försökt som jag saknar helt och hållet så vet inte var den skulle komma ifrån iof.

vänta, ha nånstans att bo med. vill jag ordna de här året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyfs:

*host* Telefonförsäljning *host*

Är 16


   
SvaraCitera
Haien

Hyfs:

Man får en utbildning av företaget man säljer för, som en ny säljare börjar man att sälja enkla saker som att nuvarande kunder ska tex fortsätta sin prenumeration. Men satsar man på högre provision så kan man alltid sälja svårare saker som vitaminer. Jag själv höll på innan i 5 månader med att sälja vitaminer som är väldigt svårt faktiskt. Men man får all hjälp med hur man ska argumentera och få så att kunden säger JA. Så svaret på din fråga är ja och nej.

Aha, men kan man verkligen vara 15 år och ha det som sommarjobb?

Då heter det ju vitaminförsäljningSöt


   
SvaraCitera
Haien

Getrekt:

Är 16

Grattis i efterskott, för då måste du ha fyllt år den senaste veckan! Eller så är du 15 och hinner fylla 16 tills du ska sommarjobba.


   
SvaraCitera

Siktar på att köpa ny bil mot hösten, det är ju lite roligt sådär. Men utöver det så har jag inga drömmar eller mål inför året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Grattis i efterskott, för då måste du ha fyllt år den senaste veckan! Eller så är du 15 och hinner fylla 16 tills du ska sommarjobba.

Aa fyller nästa månad, men känner mig redan 16 så Rodnar


   
SvaraCitera
Haien

Getrekt:

Aa fyller nästa månad, men känner mig redan 16 så Rodnar

Aha, okej


   
SvaraCitera

vill att 2017 ska bli det året jag bosätter mig permanent i stockholm. tjatar om den stan hela tiden känns det som, men trivs verkligen där då det ger mig en chans att komma bort från den/de människorna m.m som gör mig orolig i denna stad. sthlm är f.ö mkt fint!

annars är det fortsatt plugg och jobb på tankarna


   
SvaraCitera

Att de int ska bli ett jävla skit år så som förra året


   
SvaraCitera
Haien

019linnea:
vill att 2017 ska bli det året jag bosätter mig permanent i stockholm. tjatar om den stan hela tiden känns det som, men trivs verkligen där då det ger mig en chans att komma bort från den/de människorna m.m som gör mig orolig i denna stad. sthlm är f.ö mkt fint!

Känner också så, vill flytta typ 10 mil till nån lite större stad där man inte känner nån, typ starta om lite på nytt.. Får väl låta tiden flyta förbi och försöka hitta ett jobb där...


   
SvaraCitera

Haien:

Känner också så, vill flytta typ 10 mil till nån lite större stad där man inte känner nån, typ starta om lite på nytt.. Får väl låta tiden flyta förbi och försöka hitta ett jobb där...

jaa, tror att sånt kan behövas ibland. känner speciellt så då jag lever i konstant rädsla typ i denna staden. det kan du absolut göra! bör gå bra att båda plugga/jobba i en helt ny stad


   
SvaraCitera
Haien

019linnea:

jaa, tror att sånt kan behövas ibland. känner speciellt så då jag lever i konstant rädsla typ i denna staden. det kan du absolut göra! bör gå bra att båda plugga/jobba i en helt ny stad

Ja det borde det. Måste dock vänta några år till.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Getrekt:

Är 16

perfekt! Inga problem!. Man kan vara 16 och telefonförsäljare jag började som 16 åring


   
SvaraCitera