Aviseringar
Rensa alla

Vad har du för läggning?


Mer straight än bi även om jag testat tjejsex och jag lever singel med mina katter.


   
SvaraCitera

Homosexualitet är en sjukdom. Mer och mer barn och ungdomar identifierar sig som bögar i allt lägre ålder. Allt är HBTQ-propagandan som framförallt skolan bedrivers fel. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Notorious KKK:
Homosexualitet är en sjukdom. Mer och mer barn och ungdomar identifierar sig som bögar i allt lägre ålder. Allt är HBTQ-propagandan som framförallt skolan bedrivers fel. 

Om du nu tycker att det är så konstigt så kan du vel gå till en annan tråd.
Homosexualitet är INGEN sjukdom utan det är kärlek.


   
SvaraCitera

Amanda330:

Om du nu tycker att det är så konstigt så kan du vel gå till en annan tråd.
Homosexualitet är INGEN sjukdom utan det är kärlek.

Rättning. Det är en sjukdom som gör så att man känner kärlek till folk av samma kön som en själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Notorious KKK:

Rättning. Det är en sjukdom som gör så att man känner kärlek till folk av samma kön som en själv.

Nu har du fel.
Gå ifrån denna tråden nu.


   
SvaraCitera

Notorious KKK: Homosexualitet är en sjukdom

Sjukdom är nog bland det sista jag skulle kalla homosexualitet.


   
SvaraCitera

Bisexuell tror jag.... :S


   
SvaraCitera

Notorious KKK:
Homosexualitet är en sjukdom. Mer och mer barn och ungdomar identifierar sig som bögar i allt lägre ålder. Allt är HBTQ-propagandan som framförallt skolan bedrivers fel. 

Nej. 


   
SvaraCitera

Notorious KKK: Homosexualitet är en sjukdom.

Saknas evidens för detta. Tvärtom är homosexualitet klassificerat som en hälsosam sexuell variation. Där har du alltså rakt av fel i sakfrågan.

Notorious KKK: Mer och mer barn och ungdomar identifierar sig som bögar i allt lägre ålder.

Vilket är en naturlig konsekvens i ett öppet, demokratiskt samhälle. Blanda inte ihop det med att fler barn och ungdomar blir homosexuella. Om du gör det så begår du ett misstag igen eftersom det inte finns någon evidens för ett sådant påstående.

Notorious KKK: Allt är HBTQ-propagandan som framförallt skolan bedrivers fel.

Ja, HBTQ 'propaganda' minskar homofobin på sikt, vilket innebär att fler inte döljer eller skäms för sin sexuella läggning. Det är också homopropagandans fel att färre homosexuella lider av psykisk ohälsa, tar sitt liv och att färre utsätts för diskriminering och våldsbrott.


   
SvaraCitera
Ewe.t

tjej.bi.15. har någon på g så vet ej!


   
SvaraCitera
----A

Tjej, 14, bisexuell, kik: J.Tayfour


   
SvaraCitera
----A

Min kik: J.Tayfour
tjej, 14 år, 
bisexuell


   
SvaraCitera

Heterosexuell ~ Men Osäker 😛 
Kille 24 år 
Kik MPE_Guru91


   
SvaraCitera

Kille   20+   hetero   singel. 


   
SvaraCitera