Aviseringar
Rensa alla

Vad har du för relation till människor omkring dig?


Ämnesstartare

M00N:

familj- Äter middag med dom ibland när jag är hemma och pratar sällan med dom.

M00N:

Jag har bästa vänner som finns för mig ALLTID

Då är det ju bra att du har dina vänner iaf. önskar att jag också hade, spec eftersom jag inte har så mycket kontakt med min familj. men vänner är väl viktigt ändå.

M00N:

jag har "bästa vänner" som sviker.

Då är de inte dina vänner. Möjligtvis kompisar, men knappt ens det.

M00N:

Gillar inte att prata med människor men har lätt att öppna mig för nya människor ändå.

låter lite dubbelt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

jorå såklart

såklart..

Les voleurs:

nä, håller på att utföra en quadrippelironi

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

[zzz]

vänta bara, länkar snart

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=300881&page=2#11222802


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Bor ni långt ifrån varandra? Bra att ni håller kontakten iaf, ja mest när det gäller din mamma då.

Ja, ~50 mil.
Fast har kontakt med dem på olika sätt, jag och pappa pratar sällan, fast då pratar vi i kanske en timme eller mer. Mammas samtal är inte så djupa och är oftast bara några minuter långa, max en kvart. Hon har lite svårt att släppa taget sen jag flyttade. Det var ju i somras, så det går kanske över.

kraamisz:

Låter lite jobbigt att de bor spridda över hela landet, men det kanske det inte är?

Jo, det är det... fast ja, jag bor ju närmare de i Stockholm nu, fast väldigt mycket längre från de i Skåne, så på sätt och vis har det nog jämnat ut sig. Försöker träffad dem i alla fall en gång om året! Jag är inte sådär överdrivet social och måste träffa folk hela tiden, så det fungerar bra ändå.

kraamisz:

Vore jobbigt om man typ hatade sin sambos släkt och så. Inte för att det är det viktigaste men man vill ju gärna träffa dem kan jag tänka mig.

Jo, speciellt eftersom de bor i samma stad och vi träffas ganska ofta osv. Hade varit jobbigt om de hadade mig/jag hade dem och det inte fungerat att träffas alls, speciellt eftersom Tobbish brukade vara hos dem flera gånger i månaden, innan jag flyttade in. De har mycket kontakt, trots att han inte bott hemma på flera år och så.

Fick julklappar av hans pappa och mamma, så antar att de gillar mig! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ja, ~50 mil.
Fast har kontakt med dem på olika sätt

Kan man ha 🙂

Nintendo:

Hon har lite svårt att släppa taget sen jag flyttade. Det var ju i somras, så det går kanske över.

Förhoppningsvis går det över.[crazy]

Nintendo:

Försöker träffad dem i alla fall en gång om året! Jag är inte sådär överdrivet social och måste träffa folk hela tiden, så det fungerar bra ändå.

Det viktigaste är ju att man HAR vänner. [smile]

Nintendo:

Fick julklappar av hans pappa och mamma, så antar att de gillar mig!

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Familj:

Ganska nära, brukar inte prata om personliga saker eller problem med dem men umgås ibland. Älskar min pappa [love]
Mina syskon är jag ganska nära med, uppstår ofta en sådan hatkärlek mellan oss alla

Vänner: Älskar mina fina vänner, pussar och kramar på dem ofta och de är så snälla så
mina klasskamrater är jag ganska nära med och kan trivas i deras sällskap förutom typ 3 i klassen

Pojkvän: närmast, kan prata om allt förutom om han kanske säger något dumt utan att mena det och kanske sårar mina känslor. Släpper alltid sånt efter jag varit sur en stund. Är mest mig själv när jag är med han men ändå så försöker jag vara så perfekt som möjligt för honom.

Mig: känns lite som jag inte känner mig själv, beter mig så olika beroende på vilket sällskap jag är i. Men tycker typ om mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pratar djupt med de flesta, med moder och fader mest när jag kommer hem full.

Annars kan jag prata med de flesta tycker jag.

Lilla Lady:

Pojkvän:

Men fyfan! [cry] Hur kan du göra såhär mot mig? :'<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Familj:

Ganska nära, brukar inte prata om personliga saker eller problem med dem men umgås ibland. Älskar min pappa

[love] Man behöver inte alls prata om personliga saker med sin familj. Vanligare att man pratar om sånt med sina vänner kanske.

Lilla Lady:

Pojkvän: närmast, kan prata om allt förutom om han kanske säger något dumt utan att mena det och kanske sårar mina känslor. Släpper alltid sånt efter jag varit sur en stund.

[smile]

Lilla Lady:

Är mest mig själv när jag är med han men ändå så försöker jag vara så perfekt som möjligt för honom.

Vad menar du? När du försöker vara "perfekt", är du inte dig själv då? Jag förstår inte riktigt.

Lilla Lady:

Mig: känns lite som jag inte känner mig själv, beter mig så olika beroende på vilket sällskap jag är i. Men tycker typ om mig

Förvirrande? Men så tror jag det är för ganska många, så du är inte ensam 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men fyfan! [cry]Hur kan du göra såhär mot mig? :'<

Jag behövde gå vidare bby [love]
men kommer aldrig glömma tiden vi hade tillsammans [cry]

kraamisz:

Vad menar du? När du försöker vara "perfekt", är du inte dig själv då? Jag förstår inte riktigt.

Nej men jag känner mig otillräcklig. Som om jag har världens mest perfekta person och jag inte räcker till. Både i min personlighet och utseende så jag försöker vara den bästa personen som möjligt när jag är med han. Även om han inte kräver något alls. Men jag är ändå mig själv och trivs mest med mig själv när jag är med honom [smile]

kraamisz:

Men så tror jag det är för ganska många, så du är inte ensam 🙂

ja men det tror jag också [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Jag behövde gå vidare bby[love]

Jag får väl gå vidare till Dräparen då, men du har alltid en plats i mitt hjärta </3 [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag får väl gå vidare till Dräparen då, men du har alltid en plats i mitt hjärta </3

är dräparen chey? [surprised]

Dan_the_ironman:

men du har alltid en plats i mitt hjärta </3 [cry]

[cry][love][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

Nej men jag känner mig otillräcklig. Som om jag har världens mest perfekta person och jag inte räcker till.

Du har inte så bra självkänsla va? Tur att du har honom iaf![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

är dräparen chey?[surprised]

Nej vadå då? O: Lite stjärt har väl ingen dött av [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Nej vadå då? O: Lite stjärt har väl ingen dött av

Haha nej nej såklart [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Du har inte så bra självkänsla va? Tur att du har honom iaf!

haha märks det så väl? [crazy]
Aa det är i alla fall tur [smile]


   
SvaraCitera