Aviseringar
Rensa alla

Vad har du gjort idag?


Ämnesstartare

widediaper:
inte ett skit

inte ett enda skit?


   
SvaraCitera

vincebruh:

inte ett enda skit?

nope


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:

nope

lazy people huh.


   
SvaraCitera

Jönköping, åkt bil och klarar inte av att sitta mer men men, måste se ett avsnitt. Inte bra och sova i bil, ingen sömn efteråt.


   
SvaraCitera

Igår träffade jag min kompis från Instagram men nu har jag träffat hela hennes familj om hon inte har ännu större jag inte vet om, och vi glömde gå till myrorna, de var ju så hysteriskt glada över den där amerikanska baren jag hade hittat på Instagram.

Jag blev så förbannad att de inte längre hade kvar sina oreo milkshakes och inte ens smoothie! Kopia av café sirius. 

Det var därför jag inte köpte något, märkte det var tomt i väskan när jag kom hem men tittade faktiskt på en armbandsklocka som var alldeles för dyr. En sådan där gummi i vacker kanin grön färg.


   
SvaraCitera

Städat, pluggat, läst, tagit hand om mina växter, pratat på FaceTime, prokrastinerat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pluggat sexualkunskap.


   
SvaraCitera

inte ett skit


   
SvaraCitera

sovit, kollat på film


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Legit spelat i 12 timmar


   
SvaraCitera
Aihs
 Aihs

vart m kompis, varav vi byggde en snögubbe-skulpturXD typ en tecknad apa på 2-2.10 m XD
sen käkade vi pizza och blev även lite smågodis ikväll
mår rent utav SKIT över att ha ätit allt det....

samtidigt... "glad" över fixat att göra det utan att kompensera...
faktum är att jag varken gått upp eller gått ned sen jag fick börja rida igen samt  friskförklarad (mer än +/-1-2kg(under en v kan mkt skilja dag till dag, men i snitt 1 v emellan har det knappt skiljt ngt)
(fick börja rida igen i maj, och blev friskförklarade i september)

insett dock att min kropp mår som bäst på min vikt nu- varav troligen den därav stannat där. (åt enl matschemat fortsatt över hela sommaren fast jag kom upp t min hälsosamma vikt, men gick inte upp mer trots det) dock blivitmer slarv över hösten men jämnat ut sig osv.

må hända jag väg 8-10 kg mer nu än när de tog ifrån mig ridningen(hade gått ned mycket väldigt fort. under mina sjukdomsår har jag gått ned massor, sen försökt bli bra. gått upp. sen ned igen osv)

Men nu, Jag fixar att göra allting!
Jag kan springa på idrotten, ta i och inte svimma/bli svimfärdig. 
Kunde springa 4.5 km på gymmet på idrotten häromdan!!
sprang 4 av de km. (0.5 km uppvärmning) ca 23 min
vilket jag är sjukt imponerad av för, min kropp har inte fixat att springa så på superlänge. då har jag svimmat långt innan...
kan rida och ge allt, kan springa t bussen, kan gå i trappor.

och på bilder- enda skillnaden egentligen är att då- revben 
nu- magrutor. Jag kan fortfarande ha samma kläder å allt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

käkat pizza mums.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insåg typ nyss att jag sitter på HELT FEL buss och att jag ör mitt i ingenstans och kommer ta 45 min att åka tillbakaTumme uppPinsamt att det här inte ens är första gången....


   
SvaraCitera

Nellie_2:
Insåg typ nyss att jag sitter på HELT FEL buss och att jag ör mitt i ingenstans och kommer ta 45 min att åka tillbakaTumme uppPinsamt att det här inte ens är första gången....

Men härligt och kunna göra ingenting.


   
SvaraCitera

Jag skulle till ett 80 tals café idag med min kontaktperson men det var stängt fast det stod öppet så vi klagade, åkte till hisingen och besökte två fika ställen men jag blev sur, det vara några gäster där utanför som sa att det var stadens bästa semlor och att de gjorde de själva (de flesta fiken gör väl de själva nu för tiden) men det såg ut som surdegsbröd och jästen kunde man se, vi åt inte upp semlorna hemma. 


   
SvaraCitera