Aviseringar
Rensa alla

Vad har du gjort idag?


Vart en heldag med bil, hamnat vilse och trodde vi skulle in i ridsportaffären men det fanns en till längre bort, hittade en asiatisk restaurang vid motorvägen vi ska komma ihåg till nästa gång, lämnat present till en väninna men hon stod i duschen när vi kom så vi fick åka lite mer bil. Handlade mat och tittade på blommor som var för dyra att ge till någon man inte direkt gillar men mer som en krya på, hade nog köpt den om man haft tid och gå bort till grannen. 

Avbokat tid med kontaktperson, vågade inte göra det själv. Jag är för snäll och vill hinna med allt.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Städa eller ommöblera är olika saker 

Det är det säkert. Men jag städade.


   
SvaraCitera

Asstriid:

Det är det säkert. Men jag städade.

Damsug inte bara på de stora ytorna, leta efter fler vägguttag.
Kom ihåg att damma längst in i bokhyllan. Duscha efteråt, inte innan, stäng fönstret så det inte blir för kallt. Piska mattorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knullat


   
SvaraCitera

Choffe:
Knullat

Jag är oerhört avundsjuk. 


   
SvaraCitera

existerat


   
SvaraCitera

Pysslingboi:
existerat

Det gör man oavsett 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Det gör man oavsett 

visste inte att du existerade :O


   
SvaraCitera

vincebruh:

visste inte att du existerade :O

Vetenskap 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Vetenskap 

Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var ledig halva dagen idag så jag har samlat plast, metallburkar, glasflaskor och tidningar i flera veckor i min fastighet och har idag packat bilen full och kört iväg allt till återvinningen.

Så nu har jag gjort miljön en dundertjänst. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

byggt murar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

somnade i parken igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
somnade i parken igen

med en öl i handen visst? 😉


   
SvaraCitera

Hoppat hopprep på jobbet för vi hade långa trådar så vi var fyra som hoppade och jag klarade längst. Blivit kändis på Instagram eller nä men fått reklam för mig (stammis på en retroaffär) träffat en entreprenör som ska starta meetups Rodnar
åkt en ny spårvagn idag och min buss från andra hållet.


   
SvaraCitera