Forumet - Vad har du gjort idag?

Vad har du gjort idag?

12505 3 798

Spana också in:

Bloggade mitt i natten, åkte till ramhulta fallet (mitt på dagen) och klädde ut mig till min kompis. Inte det heller men hon vet inte vad en furry är och jag tror jag håller på och bli mer och mer som kompisen ser ut även om jag har det jag själv är bekväm med så är det inte furry jag vill bli. Men igår kändes det helt rätt, helt naturliga positioner. Vill komma ihåg känslan. Balansen var bra och jag hade tålamod. Bokat in min semester nu som räcker ett år framåt. Det första stoppet blir i närheten av Trollhättan, skulle vilja säga en retrobiltur.

SkeletonGirl: Bloggade mitt i natten, åkte till ramhulta fallet (mitt på dagen) och klädde ut mig till min kompis. Inte det heller men hon vet inte vad en furry är och jag tror jag håller på och bli mer och mer som kompisen ser ut även om jag har det jag själv är bekväm med så är det inte furry jag vill bli. Men igår kändes det helt rätt, helt naturliga positioner. Vill komma ihåg känslan. Balansen var bra och jag hade tålamod. Bokat in min semester nu som räcker ett år framåt. Det första stoppet blir i närheten av Trollhättan, skulle vilja säga en retrobiltur.
vad är en retrobiltur?
Skogsrunda 2timmar och fått väldigt mycket beröm. Mötte en cyklist som stannade och ropade när jag var uppe på en brant och en moped som hade det lite problem med leran tittade på mig en gång, jag önskade mopeden hade slutat fungera. 
Imorgon kommer domedagen, ska försöka sova på husbåten men kommer behöva sova dubbelt så mycket. Skona mig. Hoppas jag en dag klarar av att inte ta med mig kameran.

SkeletonGirl: Skogsrunda 2timmar och fått väldigt mycket beröm. Mötte en cyklist som stannade och ropade när jag var uppe på en brant och en moped som hade det lite problem med leran tittade på mig en gång, jag önskade mopeden hade slutat fungera. 
Imorgon kommer domedagen, ska försöka sova på husbåten men kommer behöva sova dubbelt så mycket. Skona mig. Hoppas jag en dag klarar av att inte ta med mig kameran.
Cool