Forumet - Vad har du gjort idag?

Vad har du gjort idag?

3978 3 416
Äventyr, utmanade mig själv att gå på en båt.. och dog. Japp så var det med det, aldrig mer igen. Får tacka nej till träffen jag planerat där men har en backup plan.

Dagen blev lyckad med klotter och en trappa som jag kallar min. Jag gillar trappor, de är häftiga perspektiv och alltid spännande hur det ser ut under. Kändes som jag gick in i Tribe världen men hade vart roligare om man inte var så ensam. Hade inte ens mina leksaker med som rekvisita, det var tomt. I all panik tog jag med en ballong och ett paraply för att få lite magi men ballongen flög iväg, jag fångade den och sedan var den borta. Det var inte förrän i bilen som jag kom på att jag hade glömt ballongen. Hoppas platsen blev glad när jag gick. 

Nu har jag dammsugit och tittat på bilder. Dags för serier.
Träffat-nya - kanske- kommer- bli för- evigt - vänner. Letat efter wifi i brist på mobildata och åkt spårvagn som jag klarar av. Pratat engelska när det skulle vara svenska på jobbet Arg Tumme ned upptäckt att spårvagnar inte har mobildata.

Upptäckt himla mycket inom kollektivtraffiken som att jag inte behöver stämpla ut med månadskort men ska man visa de på bussarna har jag inte förstått.. låtsats vara snäll mot barn och gjort kurra gömma men hade inget och göra.

Lärt mig att salladsskålar inte behöver vara till sallad utan till glass.

Ställt om möten.. 

Spana också in: