Aviseringar
Rensa alla

Vad har du gjort idag?


Ämnesstartare

Vad har du gjort idag?


   
Citera
Ämnesstartare

Sovit


   
SvaraCitera

Massor, bla klappat kissen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varit i skolan, tränat, hämtat spännande paket från posten, fikat med en kompis jag inte hade träffat på länge. Och nu surfar jag!
Helt okej dag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varit på jobbet, välte med saxliften [n]


   
SvaraCitera

Skrivit på en uppsats om sekter i ca en timme, resten av tiden har jag typ gjort nada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ätit frukost, myst i sängen, tagit en promenad, lagat mat och ätit den, städat köket, suttit här[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tagit mig igenom svensklektionen genom att röka och sitta vid Facebook. Haft klassråd. Läst en novell på engelskan. Ätit stuvade makaroner. Fått en uppgift på historian jag inte kunde göra i skolan eftersom han hade kollat fel när det gällde datorsalen. Fick åka hem-->åkte till vårdcentralen, träffade en vän på vägen, gjorde honom sällskap, gick hem och satt vid UM. Sedan pluggade jag historia tills dansen började då jag dansade en och en halv timma. Klockan åtta gick jag hem till mitt ex, hämtade min schal och försökte säga vad jag kände men det slutade med att jag impulspussade honom på halsen och fick panik.

Nu är jag hemma. Helt slutkörd. Orkar inte duscha.


   
SvaraCitera

vaknade halv 9 åkte hem, var hemma kl 10 och sov till 7 på kvällen sen, åt en kyckling burgare, kräktes, somnade igen o nu ligger jag o har ont i halsen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haft filosofi lektion och sedan en ekonomi lektion. Därefter slutade jag för dagen. Gick sedan hem till en kompis[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbat och tränat typ, tänk va lite man hinner med på en dag[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det mest actionfyllda idag har varit att jag lagade mat och fick 1 paket i posten, och så fick jag massa roliga rabattkuponger hihi. och så har jag bytt sängkläder också, TAKE A WALK ON THE WILD SIDE


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyckades inleda dagen med att förstöra datorn. Ringde någon support som sa att det enda var att formatera om den. Blev ledsen då dum som jag är inte tagit någon kopia av de tusentals korten som låg där så istället för att ta tag i det la jag mig i soffan och såg på film. Fyra stycken blev det innan jag bestämde mig för att inte helt kasta bort dagen så jag fann en jättespännande dokumentär om tyska flygplan, efter den visades det en ännu mer spännande dokumentär om kloakerna under Glasgow. Det var först nu när den kanalen plötsligt gick över till att visa hårt älskande människor jag orkade pallra mig upp ur soffan och sätta mig här.

Tycker det varit en rätt okej tisdag. En stark 3a.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Jobbat oc

har du jobb nu? kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknat och letat fram frukost i form av:

Image


   
SvaraCitera