Aviseringar
Rensa alla

Vad har du i/runt/bredvid din säng?


Blivande_japan:
IMG_20161006_210616.jpg

Vad i hela fridens namn... Tardig


   
SvaraCitera

20161007_013924.jpg


   
SvaraCitera

har även mig själv i sängen nu


   
SvaraCitera

Vad e the mart för bok?


   
SvaraCitera

The Martian, han som blir left alone på mars o så


   
SvaraCitera
Draug

Alltså det är för mycket prylar för att räkna upp den här tiden på dygnet egentligen, men jag gör det enkelt för mig och tar det som är bredvid sängen och på väggarna. Då ska vi se... 1st gitarr, 8 svärd, 2 dolkar, 3 barometrar, 5 yxor, 1 drömfångare, 3 vikingaskepp i miniatyr, 1 blåshorn, 2 mjödhorn, 1 träskulptur, 1 mini runsten, 4 flintlåspistoler, 1 vikingahjälm, 1 sjöskumspipa, 6 tavlor, 3 spännramar, 4 kruthorn, 1 renhorn, 2 rådjurshorn, en miniatyrkanon, 3 ölflaskor, 1 fullrigare gjord av horn, 2 bronsfigurer, 3 kedjor, 5 ringar, 1 fickplunta, 2 skrin, 1 gipsskulptur, 2 läderpungar, 1 fickur. m.m 


   
SvaraCitera

Trodde du var fattig, vad fan är detta :((


   
SvaraCitera

för mkt. använder ju visserligen sängen som soffa så det kanske blir mer ok då.


   
SvaraCitera
Draug

A: Trodde du var fattig, vad fan är detta :((

Hehe har samlat på mig lite smått o gott genom åren 😛 skulle nog kunna få ihop en rejäl slant om jag krängde allt iofs, fast de vore lite väl synd. De mesta är från tider då jag faktiskt hade pengar men det var då det, desto kärvare i penningkassan nu. Har råd med mat, tobak o lite måleritillbehör kräver inte mycket mer 🙂


   
SvaraCitera

Niklas:

Vad i hela fridens namn... Tardig

Har du aldrig sett lite stök förut??


   
SvaraCitera

Har väl oftast fjärrkontrollen i sängen. Ibland hamnar även mobil och tangentbord där. 

Blivande_japan: I går, 21:07

Schysst Nintendohög. Men var är kuben?


   
SvaraCitera

okej kommentarer om den boken?


   
SvaraCitera

Eller gör man inte sånt i Sverige kommenterar böcker? Man bara gillar dem?


   
SvaraCitera

okej ni är på hans sida och det är jag som invandraren?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Har du aldrig sett lite stök förut??

Aldrig av den mängden tidigare. Förstår faktiskt inte hur man kan leva så svinigt... Rodnar


   
SvaraCitera