Aviseringar
Rensa alla

Vad har du köpt idag?


Ämnesstartare

Asstriid:

Restaurangen max

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Berit

SkeletonGirl:

Tror jag köpte de från hemköp men vet inte om Ica basic är med där. Ica basic cookies tranbär hade vi alltid men pappa har lite diabetes så vi köper inte kakor mer. 

Nä Ica basic finns bara på Ica. Icas cookies ä ju goa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köpte smörgåsspålägg igår för 68kr. Och idag.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En klänning med skjorts som inte syns så bra på bild, lustigt jag provade denna förra året och vågade inte. Fattade inte modet med shorts och förstår det inte idag heller och storleken måste vara från något annat land för detta är den sista XL. Sitter perfekt med strumpbyxor till för dem som inte vågar visa benen. (Zara) 
IMG_20190403_212602_550.jpg

IMG_20190403_213424_148.jpg

Svårt och hitta någon hel outfit till den och jag kunde ha köpt storlek s med men var rädd om jag inte skulle få av mig den. Panikkänslan. Sist men inte minst hittade jag byxorna jag letat efter... har inte alls letat efter dem här, helt oväntat. Kände på alla med det mönstret och visste att dessa var mina. Några vanliga byxor hittade jag inte.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_20190403_215830_858.jpg

Hm eller kappahl. Min fjärilströja jag vill gå i ett växthus med som jag haft i tre år, en gång i veckan. Byxorna förvandlas till pyjamas ena sekunden men inte till jeans. Jag kommer nog vara lite feg med dessa tills jag vet när jag kan ha de och med vad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_20190403_213042_378.jpg

Indiska necessär, jag blev jätteglad för den här så jag nästan kunnat börja gråta. Haft mormors men den blev oanvändbar och hade precis den här känslan, men brun och med solrosor. Tänker dock inte ha mer lepsyler, våtservetter och hårsnoddar.. behöver en leksaksväska.


   
SvaraCitera

Kaffe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Kaffe

För dem som inte gillar mjölk: gör en milkshake med kaffe dock om man inte tål höra ordet milkshake så blir det ju svårt och bananer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20190404_190557.jpg

Drömfångare samt en uggla, det hade inte personalen sett, hihi. Inflyttningspresent till syrran. Både hon och jag samlar lite på drömfångare men jag är väl mer för vindspel. Jag skrev "inflyttningspresent check" och hon var på mig, nöjde sig inte med att veta det var en kopp. Ibland har vi helt olika stil men jag tycker afrikanska stilen passar med det mesta. Spelar ingen roll vad man tar så passar alltid nått in. Kan det bero på de starka färgerna? Den blå färgen är lättare och smälta in än den lila, tror jag.


   
SvaraCitera

Batterier 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Batterier 

Inte bensin?


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Inte bensin?

Nej och tur är väl det. Börjar svida på kontot nu så får tagga ner med handlandet på ett tag Cool


   
SvaraCitera

En påse bilar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

törnrosa99:
En påse bilar

Bara de rosa och de gröna, vem äter de vita.. Oskyldig


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Bara de rosa och de gröna, vem äter de vita.. Oskyldig

Jag

ont: en tvättsvamp


   
SvaraCitera