Aviseringar
Rensa alla

Vad har du köpt idag?


Ämnesstartare

Jag var nära och köpa en matrix tröja på en sportaffär i fredags men det var herrstorlek xl. Men ska bestämt ha den gråa om jag hittar en sån igen.
De passar bra till lajv med. Jag köpte faktiskt en matlåda kom jag på nu men behöver något och dricka ur. Såg en vattenflaska i en baby affär där man hade ett inlagt sugrör. Flaskan var genomskinlig och lite för liten. Alldeles för dyr som när man ska välja storlek på honungsburkarna. 

z3v9pn5zgbgagva9.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_20190522_112224_664.jpg

Det senaste kanonköpet var de små pallarna och de va hur längesen som helst. Typ tre veckor sen. Behöver 100 sådana till så vet ni var man får tag på dem ihopfällbara säg till.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Kakbuuuurk. Jag har en med barn på men jag hatar barn. Burken är söt som tur är. Upptäckt jag gillar runda saker. Älskar och köpa kakburkar. Jordgubbsskålar. 

pldpp3142sw_xxl.jpg
This shit is sexy afCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanelgurkan:

pldpp3142sw_xxl.jpg
This shit is sexy afCool

Kexen ser goda ut. Ta reda på vad de är nu, bums. Bättre än mumintrollen, är så trött på dem. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Kexen ser goda ut. Ta reda på vad de är nu, bums. Bättre än mumintrollen, är så trött på dem. 

Ah självklartCool


   
SvaraCitera
Listus

Idag har jag gjort ett riktigt kap, 10kr för denna produkt, och 10kr för att få så mycket. Det kommer resultera i 10 timmars arbete för att få denna goa produkt eliminerad.

Det vart en tortillachips påse med chilismak. 


   
SvaraCitera

En Pepsi för 40 kr. Gillar inte ens Pepsi men hade inget val Ledsen


   
SvaraCitera

En svartvit rulle 400TMAX och en tryckluftsspray   


   
SvaraCitera

Lunch


   
SvaraCitera
Cobrak

hår- å hudprodukter med banandoft, ska vara extra bra för krulligt å torrt hår (i think?)

fett taggad på leveransen iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20190605_095630.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20190607_190842.jpg20190607_190856.jpg

Jag är rädd för Mickey Mouse så behövde någon som var fin att se på. Jag tycker en del dockansikten är fula men denna var den sista och vet inte var den kommer ifrån. Det är en nyckelring. Påminner om min katt jag hade som bokmärke och pep, bara därför jag köpte den eftersom jag tänkte på något annat jag saknade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMG_20190609_184025_533.jpg

Köpte den längst fram för 10kr och en svart medeltidsklänning från hm, 60kr och två pastell tröjor. Den ena hemstickad mintgrön.


   
SvaraCitera
Berit

Ska köpa tandkräm sen


   
SvaraCitera
glader

Ett par badshorts och bara av den anledningen har det börjat regna. Tumme ned


   
SvaraCitera