Aviseringar
Rensa alla

Vad har du lärt dig idag?


Ämnesstartare

inget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Dåligt hörru 😉 Det har ju legat där forever!

men jag har inte vetat vart det låg förrän idag, märkte att man åkte förbi det med 701-bussen [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Jag har inte lärt mig någonting i dag.

har du visst!

Tilda1988:

varför e d inte bra att äta mkt fullkorn

För att man inte får i sig allt man ska få i sig då. Eller nåt sådant. Det sade min lärare i idrott när vi pratade om kostlära iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men jag har inte vetat vart det låg förrän idag, märkte att man åkte förbi det med 701-bussen

Kumlabo eller?

Men Lager är lite överskattade enligt mig, inga vrakpriser där anymore på det sättet längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

har du visst!

Nej, det är inte sant att man lär sig minst en sak per dag. Det faktum att jag inte har lärt mig något visar ju att det är så... eller hur? [mad]


   
SvaraCitera

Vet att jag lärt mej nåt, kan inte komma ihåg vad bara[shake]

Huheuheue hade handlar tråden om nu igen[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Kumlabo eller?

nope åkte hallsberg-örebro [cute] bor ej i hallsberg dock

Idiotpod:

Men Lager är lite överskattade enligt mig, inga vrakpriser där anymore på det sättet längre.

dåligt, är det ovärt att åka dit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att människor flyr sina hem dagligen ihopp om ett bättre liv, men vägen dit är lång. Många dör och svälter ihjäl på vägen dit.
Nej, livet är sällan rättvist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

För att man inte får i sig allt man ska få i sig då. Eller nåt sådant. Det sade min lärare i idrott när vi pratade om kostlära iallafall.

[confused] tror snarare det handlar om att det är väldigt fiberrik föda, vilket i excess kan rubba tarmfloran.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

särskilt om man är ovan. men jag tror det finns en poäng i rådet att inte äta enbart fullkorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är kapabel att avsluta relationer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nope åkte hallsberg-örebro bor ej i hallsberg dock

Aha, Hallsbergare!

enhimmelskdrog:

dåligt, är det ovärt att åka dit?

Nedå, absolut inte. Finns en hel del trevliga saker till lite lägre priser än vad man oftast hittar för. 😀

Syster min fick tag på fina mörka lee-jeans för typ 250 där! Sitter perfa tycker hon 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ålderdomshem är ju fan ashemskt. (Egentligen inget nytt, men jag fick det bevisat idag)

Det tar verkligen tid att lära sig dricka kaffe och sockerbitar gör ingen skillnad.

Vissa människor har verkligen otur med utseendet. Jag har inte sett jättemånga extremt fula, men ibland så. Like today.

Ja, egentligen massa mer, men jag orkar inte gå igenom min dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att små plastkrokar är värdelösa i kakelbadrum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiotpod:

Aha, Hallsbergare!

går i skolan där bara [no-no]

Idiotpod:

Syster min fick tag på fina mörka lee-jeans för typ 250 där! Sitter perfa tycker hon 😀

nice [party]


   
SvaraCitera