Aviseringar
Rensa alla

vad har du spytt idag?


Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det brukar ofta ha hunnit bli försent när jag känner av det, så jag svimmar ofta. [n]

Oj, hjälp. Hänt inne i en affär lr utomhus också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Oj, hjälp. Hänt inne i en affär lr utomhus också?

Har hänt när jag lagat mat hemma hos pojkväns mamma, slog bakhuvudet i kylskåpet. [sad] Värst är väl om jag skulle svimma nu när Emil jobbar på dagarna och jag är själv hemma, utifall att jag blir liggande länge eller slår mig ordentligt.

Har fått akutäta en chokladbit på affär, för att sedan få förklara min situation, det var okej. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har fått akutäta en chokladbit på affär, för att sedan få förklara min situation, det var okej. [blush]

Skulle vara jätterädd att gå ut själv och vara borta länge om jag vore du, och tvinga i mig en massa mat tills jag nästan spydde.
Men du verkar chill med det hela, bra av dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skulle vara jätterädd att gå ut själv och vara borta länge om jag vore du, och tvinga i mig en massa mat tills jag nästan spydde.

Jag är lite orolig nu faktiskt, men jag försöker att äta frukter och liknande med jämna mellanrum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag är lite orolig nu faktiskt, men jag försöker att äta frukter och liknande med jämna mellanrum.

Bra, ha alltid frukt med dig. *mammig*
Äter du inte ordentligt med mat, alltså frukost, lunch & middag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ja, för mig så känner jag inte när jag är hungrig utan det kommer bara helt plötsligt att jag blir jätteillamående och yr. Det är jobbigt. [sad]

SÅ du kan glömma att äta på en hel dag?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ter du inte ordentligt med mat, alltså frukost, lunch & middag?

Jo, oftast. Men ibland så kan det bli så ändå, så jag försöker att äta en frukt mellan måltiderna. [y]

kebu12:

SÅ du kan glömma att äta på en hel dag?[shake]

Om jag är upptagen med någonting. [blush] Igår fick jag ju hem ett nytt akvarium som jag började pyssla med utan att tänka på att äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har fått akutäta en chokladbit på affär, för att sedan få förklara min situation, det var okej.

Haha! [bigsmile]

OnT: Inatt har jag inte spytt, trots att jag svullade i mig en massa ostbollar och Polly-godisar. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaxxee:

Haha! [bigsmile]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Det är lugnt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men ibland så kan det bli så ändå, så jag försöker att äta en frukt mellan måltiderna. [y]

Du borde ha dexterosol (stavning) i väskan. Min farfar hade diabetes och kunde få sådana känningar om han inte hade sitt blodsocker uppe hela tiden, så han hade alltid en massa sådana i fickan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Om jag är upptagen med någonting. [blush] Igår fick jag ju hem ett nytt akvarium som jag började pyssla med utan att tänka på att äta.

Aa, det är sant, är man upptagen med något så blir det lätt att man kan glömma att äta. Men är man hemma så borde man komma ihåg att äta något iaf tycker jag[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du borde ha dexterosol (stavning) i väskan. Min farfar hade diabetes och kunde få sådana känningar om han inte hade sitt blodsocker uppe hela tiden, så han hade alltid en massa sådana i fickan.

Ja, min farfar är också diabetiker och farmor skickar alltid med honom små fruktpåsar när han ska någonstans, jättgulligt! Så har han alltid dextrosol med sig.

kebu12:

Aa, det är sant, är man upptagen med något så blir det lätt att man kan glömma att äta. Men är man hemma så borde man komma ihåg att äta något iaf tycker jag[shake]

Ja, nu är jag hemma och gör ingenting. Så jag ska göra mat nu. [y]


   
SvaraCitera

idag inget, igår spydde jag upp lite bröd. äckligt med stora klumpar, usch.


   
SvaraCitera