Aviseringar
Rensa alla

Vad har folk emot bögar?


svartarosen:

Bögar är fan hetare än lesbiska

Nej [no-no]
Äskar tanken på två tjejer som håller på med varandra.

Men jag stör mig på att alla hatar bögar. Tror dom flesta tänker på sexet. Jag blir äcklad på tanken av heterosex. Men jag går inte runt och hatar heterosar. Dom hotar väl manligheten tror väl dom flesta män, men jag tycker man ska veta att alla bögar är inte fjolliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Och du tror dom hade stirrat mer om det var heteros...[rolleyes]

Nej. Är du trög eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår inte grejen med att de flesta killar tycker att det är okej med lesbiska men inte med bögar. jag menar, dom flesta tjejer (som jag vet iallafall) tycker att det är helt okej med både lesbiska och bögar.

dumma pojkar![sad]


   
SvaraCitera

För dom är räddade att bli smittade av det hemska bögviruset D:

Nej, men helt seriöst, helt "osant" är det nog inte. Bögar är annorlunda och hemska varelser som kanske skulle hoppa på dom om dom vände ryggen till. (Jag skulle såklart aaaldrig göra något sådant [ops])

Eller så kanske dom har sett videor som denna: http://www.archive.org/details/boys_beware lite för många gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Nej. Är du trög eller?

Nej. Varför skrev du då:

Infraröd:

Folk reagerar kanske nästan mer om det är ett heterosexuellt par som är så galet uppslukade av varandra

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

?

Ja, än bögar, homosexuella män.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Ja, än bögar, homosexuella män.

uhm, det är ju då folk reagerar som mest. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

uhm, det är ju då folk reagerar som mest. [confused]

Nej... det är typ "inne" att vara bög. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Nej... det är typ "inne" att vara bög.[n]

varför blir då bögar ständigt utsatta för trakasserier?
och vadå "[n]"? om nu bögar av nån anledning skulle bli inne om några år, är det nåt dåligt me det då? har inte bögarna lidit tillräckligt av förtryck redan? Nån gång ska de väl de också få känna sig respekterade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Nej... det är typ "inne" att vara bög. [n]

Det är inne bland en liten krets, de flesta verkar fortfarande se ner på gay people


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

jag håller med mjölk ! [blush]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pezor:

varför blir då bögar ständigt utsatta för trakasserier?

Vet ej.

pezor:

och vadå "[n]"?

Folk får fel för sig. Antingen är man bög eller inte.

pezor:

om nu bögar av nån anledning skulle bli inne om några år, är det nåt dåligt me det då?

Läs föregående mening.

pezor:

Nån gång ska de väl de också få känna sig respekterade?

Ja, men de ska inte få extra utrymme "bara för att de är bögar liksom".

svartarosen:

Det är inne bland en liten krets, de flesta verkar fortfarande se ner på gay people

Så antingen är man bög, eller ser man ner på bögar? Låter rimligt, fast ändå inte. Jag ser t.ex. inte ner på bögar, men jag tycker att de är "äckliga". De vet oftast om att 90 % av befolkningen inte är homosexuell och således blir rätt så rejäl avtända om de ser ett homosexuellt par av ens egna kön vrålhångla rakt framför ögonen på det. Ska man respektera homosexuella tycker jag att de ska respektera heterosexuella, som dessutom är en övergripande majoritet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Folk får fel för sig. Antingen är man bög eller inte.

Vem har sagt något annat? [confused]

Infraröd:

Så antingen är man bög, eller ser man ner på bögar?

Nej? Att man anser att det är "inne" att vara bög som du så fint uttrycker det betyder inte att man själv måste vara det, bara att man gillar de som är det och vågar stå för det.

Infraröd:

Jag ser t.ex. inte ner på bögar, men jag tycker att de är "äckliga". De vet oftast om att 90 % av befolkningen inte är homosexuell och således blir rätt så rejäl avtända om de ser ett homosexuellt par av ens egna kön vrålhångla rakt framför ögonen på det. Ska man respektera homosexuella tycker jag att de ska respektera heterosexuella, som dessutom är en övergripande majoritet.

Så du menar alltså att omosexuella ska avstå från att hångla in public bafra för att heteros kan bli avtända? Anser du isåfall också att heteros ska sluta hångla för att det kanske gör homos avtända? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

bara att man gillar de som är det och vågar stå för det.

Varför gillar man bögar för att de är bögar? [shake]

svartarosen:

Så du menar alltså att omosexuella ska avstå från att hångla in public bafra för att heteros kan bli avtända?

Mer eller mindre. Man kan ju vara lite diskret iaf.

svartarosen:

Anser du isåfall också att heteros ska sluta hångla för att det kanske gör homos avtända? [rolleyes]

Nej. [tired] 90 % av befolkningen ska inte behöva ändra på sig. Fast det är klart att man ska vara diskret vad gäller vrålhångel in public. Så tycker jag iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Godnatt allihopa.


   
SvaraCitera