Aviseringar
Rensa alla

vad har fula tjejer för mening i livet?


Ämnesstartare

Din svenska är förjävlig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äta mer. Gillar mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norse Rite:

Din svenska är förjävlig!

inte precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kan arbeta i gruvor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

De kan arbeta i gruvor.

ja där har du faktiskt en poäng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är verkligen helt sjuk i huvvet men du har faktiskt en poäng där mitt ibland alla som har "föddits" och alla "menningar" och din "villa"

hmhm. men jo. jag ser vart du går någonstans..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

Ja, jag suger på svenska som fan!

Bra att du håller med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

du är verkligen helt sjuk i huvvet men du har faktiskt en poäng där mitt ibland alla som har "föddits" och alla "menningar" och din "villa"

hmhm. men jo. jag ser vart du går någonstans..

Ja, så frågan är... vad finns du till för egentligen? [chocked]

Dold text: XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

du är verkligen helt sjuk i huvvet m

vaför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Ja, så frågan är... vad finns du till för egentligen?

jag berr tussen gonger om ursäckt [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

vaför?

aldrig hört talas om typ bli kär i någon för.. annat än utseendet?


   
SvaraCitera

Gladersmurf112:

Ja , vad har fula/tjocka tjejer för mening i livet egentligen? enligt min åsikt har dom ingenting här att göra. dom kan inte tillföra något bra till männen, inget tycker om dom, bara deras föräldrar. dom kommer aldrig få något barn som ser bra ut för att ingen kille kommer villa ha den. så varför finns fula tjejer för? dom har ju ingen menning med livet? varför ska dom jobba o känna pengar!? så att dom kan äta sig änu fetare? dom kan lika gärna inte ha föddits.

Tänk på att man kan vända på det också:

Ja , vad har fula/tjocka killar för mening i livet egentligen? enligt min åsikt har dom ingenting här att göra. dom kan inte tillföra något bra till kvinnorna, inget tycker om dom, bara deras föräldrar. dom kommer aldrig få något barn som ser bra ut för att ingen tjej kommer villa ha den. så varför finns fula killar för? dom har ju ingen menning med livet? varför ska dom jobba o känna pengar!? så att dom kan äta sig änu fetare? dom kan lika gärna inte ha föddits.

Alltså: Man kan ju tänka att fula tjejer finns till för fula killar! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manschauvinistiska svin. Det är sådana som du som får mänskligheten att gå bakåt i utvecklingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

a , vad har fula/tjocka killar för mening i livet egentligen? enligt min åsikt har dom ingenting här att göra. dom kan inte tillföra något bra till kvinnorna,

Fula/tjocka killar hör till bakom datorn / eller jobbar på MCdonalds eller andra jobbar. Och är du bög eller? varför bryr du dig om fula killar!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

aldrig hört talas om typ bli kär i någon för.. annat än utseendet?

Att bli kär är en ursäkt för att knulla [y]


   
SvaraCitera