Aviseringar
Rensa alla

vad har fula tjejer för mening i livet?


Ämnesstartare

Malachi88:

Manschauvinistiska svin. Det är sådana som du som får mänskligheten att gå bakåt i utvecklingen.

ojojoj , verkar som att din mamma inte är så vacker, stackarn! ser att du har ärvt hennes utseende en aning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dr Korv:

Att bli kär är en ursäkt för att knulla

äsch, när du är 50 kommer du upptäcka att "vafan, jag är inte så snygg nu som jag var för trettio år sen, jag kanske borde tagit hon där halvfula tjejen som jag knullade som verkligen älskade mig just då för nu får jag ju inte knulla alls"

tänk på det [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Ja , vad har fula/tjocka killar för mening i livet egentligen?

"Fula" killar lyckas oftast bra i livet, då de kompenserar med att vara roliga. Däremot finns det inga roliga och fula tjejer.

Och det finns många atraktiva "tjocka" killar, ett klart exempel:
Image

Däremot är fula tjejer sämst på allt och bör jobba i gruvor [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

ojojoj , verkar som att din mamma inte är så vacker, stackarn! ser att du har ärvt hennes utseende en aning

Personliga påhopp är så simpelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

äsch, när du är 50 kommer du upptäcka att "vafan, jag är inte så snygg nu som jag var för trettio år sen, jag kanske borde tagit hon där halvfula tjejen som jag knullade som verkligen älskade mig just då för nu får jag ju inte knulla alls"

tänk på det [no-no]

ojojoj är det inte UMs egna lilla fjortis som är ute o skriver!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

ojojoj är det inte UMs egna lilla fjortis som är ute o skriver!

vafan har jag gjort dig [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Man kan ju tänka att fula tjejer finns till för fula killar!

Hur förklarar du Ron Jeremy, han är extremt superful och har haft sex med över 5000 (snygga) tjejer? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

vafan har jag gjort dig [tard]

du försvar jordens mest meningslösa varelse , nämligen fula tjejer..
kan du tänka dig hur många djur som mördas i onödan varje år för att mata dessa groteska svin

FatFaeries.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

du försvar jordens mest meningslösa varelse , nämligen fula tjejer..
kan du tänka dig hur många djur som mördas i onödan varje år för att mata dessa groteska svin

en dag kommer du att ångra dig [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krawffs:

en dag kommer du att ångra dig [mad]

är det kanske såa tt du bakom ansiktet på bilden som visas egentligen är en riktig flodhäst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

du försvar jordens mest meningslösa varelse , nämligen fula tjejer..
kan du tänka dig hur många djur som mördas i onödan varje år för att mata dessa groteska svin

Finns det inte många fler "fula" killar än tjejer. Dessutom tillför inte männen världen särskilt mycket. Vi är rätt överflödiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

är det kanske såa tt du bakom ansiktet på bilden som visas egentligen är en riktig flodhäst?

tycker du jag ser ut som en flodhäst?[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

är det kanske såa tt du bakom ansiktet på bilden som visas egentligen är en riktig flodhäst?

Ska komma från en person som inte visar någon bild alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi88:

Finns det inte många fler "fula" killar än tjejer. Dessutom tillför inte männen världen särskilt mycket. Vi är rätt överflödiga.

Fula killar är mycket mer nödvändiga än fula tjejer , tänk alla på alla uppfiningar !bill gates , och eintstein tex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gladersmurf112:

Fula killar är mycket mer nödvändiga än fula tjejer , tänk alla på alla uppfiningar !bill gates , och eintstein tex

Ha ha. Kvinnorna är minst lika intelligenta som männen, de har bara blivit förtryckta i tusentals år, och är inte lika uppmärksammade.


   
SvaraCitera