Aviseringar
Rensa alla

Vad har/hade ni för betyg i Bild?


Ämnesstartare

Jag har haft bild nu i en termin och jag är klar med alla uppgifter, det bästa var att min lärare sa att jag kommer att få A i bild för att han satt A på alla mina bilduppgifter! Men vad har eller hade ni för betyg i Bild?


   
Citera
Ämnesetiketter

VG eller nått tror jag 


   
SvaraCitera

MVG, antar att vår lärare inte utgick från ämnesplanerna. Satt bara och tecknade på lektionerna. Galen


   
SvaraCitera

Vg, men läraren var nåt att ge betyg ,för det enda jag kan är att rita streck gubbar. 


   
SvaraCitera

Låg på A nivå i början, sen tröttnade jag på alla dumma uppgifter och slutade jobba helt typ. Har haft F rätt länge


   
SvaraCitera

I högstadiet B, men A i gymnasiet


   
SvaraCitera
Moogsd

E läraren hatar mig


   
SvaraCitera

C
Fick dock inte ett enda ord i feedback under hela högstadiet. Vår lärare hade en härlig vana av att sätta godtyckliga betyg utan att godtyckligt motivera dem. Visserligen var väl mitt C ungefär i nivå med de kunskaper jag visade upp, men jag vet många andra i klassen som fick betyg som de verkligen inte förtjänade (vissa för högt, andra för lågt). Det verkade som om läraren till stor del grundade betygen på vad denne tyckte om personen, och inte personens arbetsinsats.


   
SvaraCitera

B i högstadiet, i gymnasiet har jag inte bild.


   
SvaraCitera

Stort F


   
SvaraCitera

C, skulle haft ett starkt A om jag inte gjorde massa annat och var borta så mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moogsd:
E läraren hatar mig

Tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
C, skulle haft ett starkt A om jag inte gjorde massa annat och var borta så mycket

Jag har 0 timmar frånvaro, så det e därflr jag har A


   
SvaraCitera

Jag hade A. Dels för att jag försökte och dels för att läraren tyckte om mig. Mest för att läraren tyckte om mig.


   
SvaraCitera

F kan man ju inte få, F finns inte heller i "Bild". Allt handlar om kreativitet och om du har bra kreativitet så kan du tjäna stora pengar.


   
SvaraCitera