Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt med dagens ungar...


Ämnesstartare

ALLTSÅ

jag var nyss ute med min hund, skulle gå runt huset bara. I dörröppningen ut möter jag två snorungar. Uppskattar deras ålder till 6-7 år. De brukar skrika och dansa runt så fort jag kommer med min hund, men denna gång så skriker en unge rakt ut när han är en halvmeter från min hund och springer bort. För att göra sig lustig, ingen rädsla. Så jag stannar och säger till ungen att så kan man inte bete sig kring hundar för dom kan bli rädda, eller så blir de arga och biter honom. Ungen stirrar på mig upproriskt, tills han till slut säger: ”Var tyst!”.
Jag blev helt stum. Alltså. Här står en unge framför mig, 6 år gammal, och ber mig vara tyst när jag snällt bara talar om för honom att det inte är en bra idé att skrika på hundar man inte känner. Jag svarar typ ”Ja, du ska vara tyst, det är en jävligt bra idé” och sen går jag.
Men det slutar inte där. Ungen tillsammans med sin kompis SPRINGER EFTER MIG OCH SKRIKER HÅLL KÄFTEN. HAN ÄR SEX JÄVLA ÅR
Vafan ska man göra. Jag är helt i chock, fortfarande. Jag var så jävla arg att jag skakade. Och inte kan man svara på samma vis, det är väl det snorungen tycker är kul. SEX ÅR. VAD GÖR MAN?!
Om jag ser honom med sina föräldrar alltså, då jävlar ska han få.

Jag dör. Hjälp mig 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså, varulvar och vampyrer brukar ju säga att just barn är godast att äta. är villig att testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag dör vill karva upp mina armleder jag dör vad ska jag göra 🙁
ser aldrig ungarna tillsammans med föräldrar heller, de springer runt och hittar på hyss genom att vara otrevliga helt ensamma. ett kompisgäng. dumma jävla ungar. hur lär man dom hyffs och vett 🙁

väntar mig dessutom med hur jävla labila dom är att deras föräldrar inte gör mycket åt saken, eller gör alldeles för mycket åt saken.... inte bra det heller, det är väl därför dom är så jävla störda

:((((((((((((((((((((((


   
SvaraCitera

Bor ni i samma trappuppgång? Plinga på på hans dörr och prata med föräldrarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var jag. sorry[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Bor ni i samma trappuppgång? Plinga på på hans dörr och prata med föräldrarna.

jag tror det, men jag vet ju inte var han bor. De springer runt mitt hus iaf. Kan ju inte fråga, han kommer ju inte tala om det för mig 🙁 kanske ska skugga honom tills han måste gå hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sätt en arg lapp i trapphuset!


   
SvaraCitera
oktan

Tror inte dom föräldrarna bryr sig tyvärr. För dom borde höra vad sina glin skriker, se va dom gör. Men prova prata med dom. Annars är risken att plågo glinen fortsätter med skadegörelse på dina grejjer & annat elende för dom ser ut dej som mobb offer. Sånt här är absolut inte rolit att råka utför. Oftast är föräldrarna lika dana att göra som dom vill utan att visa respekt & hänsyn till andra. Som ordspråket -äpplet faller inte långt från trädet.


   
SvaraCitera

Känner igen mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så går det när människor som tror sig vara kapabla att skaffa unge också gör det.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

jag tror det, men jag vet ju inte var han bor. De springer runt mitt hus iaf. Kan ju inte fråga, han kommer ju inte tala om det för mig 🙁 kanske ska skugga honom tills han måste gå hem

Gör det, skugga honom. Spionage är ju kul liksom. Två flugor i en smäll!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men helvete. Synd att det inte är tillåtet att låsa in främmande barn i källaren tills de skärper sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Känner igen mig.

🙁 aldrig varit med om någonting liknande i hela mitt liv alltså

mediakatt:

Men helvete. Synd att det inte är tillåtet att låsa in främmande barn i källaren tills de skärper sig.

ja, vafan, skulle vilja ta honom och binda fast honom tills han berättar var hans mamma är så jag kan berätta för henne. men det är typ kidnappning :S

stereo total:

Gör det, skugga honom. Spionage är ju kul liksom. Två flugor i en smäll!

:/ får se om jag har någon chans att ta reda på var han bor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte för att göra saken värre men i vinter kommer dom säkert kasta snöbollar efter dig också så mitt tips är att göra som stereo total sa typ [sad]


   
SvaraCitera