Aviseringar
Rensa alla

vad har hänt med mensen?


Jonnybravo91:

Fast särskrivning i mitt fall är faktiskt precis som ett handikapp, eftersom jag inte kan hjälpa det [smile]

Men om du själv inte behärskar det svenska språket ska du ju inte klanka ner på andra [wink]


   
SvaraCitera

Stephen:

Men om du själv inte behärskar det svenska språket ska du ju inte klanka ner på andra [wink]

Det finns undantag i allt och detta är ett av dem [wink]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Det finns undantag i allt och detta är ett av dem [wink]

hahaa you made my day


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Froggi:

Du lär ju förhoppnignsvis veta om du gått och blivit smällfet på kort tid lr inte...?

jaa, och vad menar du med smällfet? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mianilsson:

jaa, och vad menar du med smällfet?

Frågan människan skrev var:

tjejen_jag:

du har inte gått upp mycket eller ner mycket i vikt? Eller använder något typ av preventinmedel?

Eftersom stora förändringar i vikten på kort tid kan rubbba mensen. Ditt svar var då att du inte visste om du gått upp i vikt lr inte, vilket antyder att du iaf inte gått upp jättemkt, för du skulle nog märkt om du gått upp 50 kg.
Med det menade jag inte att du skulle vara smällfet om det var så du tolkade det, utan försökte bara bringa klarhet [smile].


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

svenska kunskaper

Hoppas det där var med mening hmmz.


   
SvaraCitera

mianilsson:

vad har hänt? varför blir det så?

Det bästa är nog att gå och kolla upp det på en ungdomsmottagning. Tror dock inte att du behöver oroa dig. Färgen på mensen kan variera och i synnerhet under de sista dagarna. Men som sagt, gå och kolla upp det om du är orolig.


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Hoppas det där var med mening hmmz.

Klart det var [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera