Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt med UNGDOMAR?


Ämnesstartare

Ja, vad har hänt med sajten? Har för mig att den var ganska mycket större för några år sedan. Att forumet var ganska mer aktivt och det var ganska många aktiva användare. 

 Qué pasó? - någon som vet?


   
Citera

undergången i december du vet? alla dog 


   
SvaraCitera

sicilianmind:
undergången i december du vet? alla dog 


   
SvaraCitera

vem är du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
vem är du? 

Spelar det någon roll?
Någon som inte har varit här på ett tag, uppenbarligen.


   
SvaraCitera

Marmorscalare:

Spelar det någon roll?
Någon som inte har varit här på ett tag, uppenbarligen.

nej, bara nyfiken. 


   
SvaraCitera

Många har dunstat. Vissa bara försvann. Andra tröttnade, helt enkelt. Men kvar är många, och en hel del nya stjärnor har tillkommit. Men det är ändå inte som på UM:s storhetstid.


   
SvaraCitera

Ja tyvärr har det varit väldigt inaktivt på senare tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life:
Många har dunstat. Vissa bara försvann. Andra tröttnade, helt enkelt. Men kvar är många, och en hel del nya stjärnor har tillkommit. Men det är ändå inte som på UM:s storhetstid.

Fan vad sorgligt. UM var ett fint forum för vilsna tonåringar. 

stereo total:

nej, bara nyfiken. 

Jag är bara en vanlig människa som inte har mycket bättre för mig än att hänga på forum för tillfället.


   
SvaraCitera

Marmorscalare:

Fan vad sorgligt. UM var ett fint forum för vilsna tonåringar. 

Jag håller med, det är skittråkigt. Många är saknade.
Men UM har fortfarande det där som håller mig (och hyfsat många andra) kvar här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Volvo4life: Jag håller med, det är skittråkigt. Många är saknade.
Men UM har fortfarande det där som håller mig (och hyfsat många andra) kvar här.

Haha, det konkretaste minnet jag har av UM på DEN tiden var att jag skev något töntigt kontemplativt inlägg som blev så brutalt sågat att jag tog bort det och blev bortskrämd i ett år, eller två. 

Menmen, poängen, det var tillräckligt mycket aktiva medlemmar för att man skulle kunna bli sågad på en gång, över huvud taget. Men det är fortfarande ett fint forum. 


   
SvaraCitera
Vision

Att det är sommar kanske påverkar aktiviteten också!


   
SvaraCitera

För mycket internt random strunt. Det går inte ens att leka på ett bra sätt då du måste känna hälften av alla här inne för att kunna begripa dig på något av vad som sägs. Det får väl folk att ge upp ganska fort.


   
SvaraCitera
Paseo

Jag har knappt vart här alls sen sidan ändrades. Men jag gillar sidan så det måste bero på att jag fått annat att göra. Jag hoppas det.


   
SvaraCitera

Jag är kvar, så allt är inte förloratCool


   
SvaraCitera