Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt med vanliga, simpla lågprofiltangentbord?


Ämnesstartare

Har letat överallt, men kan inte hitta ett enda simpelt tangentbord (med simpelt menar jag något som inte har 9751 olika dioder under varje knapp samt högtalare och display etc). Vill ha ett lågprofiltangentbord med mediaknappar. That's it.

Vad har hänt? Var är dom? [sad]


   
Citera

   
SvaraCitera

vad innebär lågprofil? att knapparna är platta istället för att sticka upp sådär som de gjorde på 90talet? är inte typ alla tangentbord sånna idag?


   
SvaraCitera

De är för enkla för att kunna säljas.

lider med dig [n]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tycker detta var tufft: http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/mus-och-tangentbord/LTK360VIC...

JA! Typ... nästan! Om man tar bort det blommiga mönstret och har dit en sladd är det exakt vad jag vill ha! Vill helst inte ha det trådlöst, men om jag hittar ett likadant utan mönster så köper jag det utan tvekan! 😮

Nintendos BFF:

är inte typ alla tangentbord sånna idag?

Tyvärr inte [shake] Förstår inte varför... dom är mycket skönare att skriva på.

OF 5:

De är för enkla för att kunna säljas.

lider med dig

Förstår inte hur det gick till! Jag köpte ju det jag har nu i sommras, och då fanns det en hel del likadana (i princip). Det måste finnas någonstans!? [surprised][surprised]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

u i sommras, och då fanns det en hel del likadana (i princip). Det måste finnas någonsta

Borde finnas på Dustin när jag tänker efter och de gjorde det http://www.dustinhome.se/ace-keyboard-flat-kuc500-usb-hub/product/5010207305


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Borde finnas på Dustin när jag tänker efter och de gjorde det http://www.dustinhome.se/ace-keyboard-flat-kuc500-usb-hub/product/5010207305

​​
Den enda nackdelen med det tangentbordet är att det är rent skräp. Allt som Ace gör är av lågkvalité och känns oerhört plastigt. Jag har det tangentbordet under min säng. Varför? Jo, för att det glappar i kablarna (3 kablar, för USB-ingångarna) och det är väldigt plastigt som sagt.

(Edit) Kan tillägga att det var lagg i kablarna ända från början. Det fungerar hur bra som helst, när det vill fungera, men sen lägger det av när som helst!


   
SvaraCitera
Tyrael

har ett i garderoben [wink]
Dold text: fattar inte vad det är för fel på lite dioder wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

:fattar inte vad det är för fel på lite dioder wtf

Fattar inte varför man vill ha det? Ser bara flashigt ut, tycker det är störande. Vill ha det enkelt bara 🙂 Verkar dock vara ensam om det. *suck*


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Jag har det tangentbordet under min säng. Varför? Jo, för att det glappar i kablarna (3 kablar, för USB-ingångarna) och det är väldigt plastigt som sagt.

aaah värt sitt pris med andra ord [crazy]

lyka till i dit sökande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

aaah värt sitt pris med andra ord

Haha, ja.

OF 5:

lyka till i dit sökande

tak


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

sticka upp sådär som de gjorde på 90talet?

[mad] Eller som alla bra tangentbord är gjorda. Även idag.

RadioAktivMakaron:

Var är dom? [sad]

Sådan här har jag på jobbet. Väldigt trevlig.

Annat poppis tangentbord som låter som det du beskriver.


   
SvaraCitera