Aviseringar
Rensa alla

Vad har hänt med våra Vampyrer!?


Kan inte mer än att hålla med dig, Twilight.. True Blood, och Vampire Diaries har blivit mycket populära nu det senaste. sedan har vi ju Blood filmerna med en Negerhunk till vampyr.

Tjejer och deras Vampyrkärlek.. Ptvi!


   
SvaraCitera

Tornapart:

Ja, ungefär så! ;D

Lon Chaney [love]


   
SvaraCitera

Sök något programledarjobb, det var en mysig video.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sök något programledarjobb, det var en mysig video.

;D

Men om du är SÅ förtjust kanske du rent av borde prenumerera på mina videos? =)


   
SvaraCitera

Jag fick höra från min kära fjortonåriga flickvän att i Twilight så dör inte vampyrer utav solljus, utan dom glittrar.

Vafan är det för jävla skitsnack? Istället för att brinna upp och dö som en man så förvandlas Edward till en schlagerbög när han går ut i solljus?

Jävla skit är det, vampyrer som var manliga och coola ska fan i mig inte glittra som Babsan, dom ska dö!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Vafan är det för jävla skitsnack? Istället för att brinna upp och dö som en man så förvandlas Edward till en schlagerbög när han går ut i solljus?

Jävla skit är det, vampyrer som var manliga och coola ska fan i mig inte glittra som Babsan, dom ska dö!

Ja, jag menar det alltså! Och sånna populära böcker förändrar ju vampyridealet på alla håll och kanter! Snart kommer ingen att minnas den sanna, ursprungliga vampyren!


   
SvaraCitera

Gryphon:

Vafan är det för jävla skitsnack? Istället för att brinna upp och dö som en man så förvandlas Edward till en schlagerbög när han går ut i solljus?

Jävla skit är det, vampyrer som var manliga och coola ska fan i mig inte glittra som Babsan, dom ska dö!

Word!


   
SvaraCitera

"Vampyrer kan ju inte vara ute i solljus"
Jo, det kan de. Aldrig läst Dracula?

Run Riot:

Alla vampyrer ska vara Christopher Lee [sad]

Sant, han är alltid grym. Lugosi funkar också, även om han inte är riktigt lika awesome.
Image


   
SvaraCitera

Jag har alltid haft en speciell relation till det där med vampyrer, kom tidigt i kontakt med Lugosi (haha?). Så nu er jak ledsen på dagens filmindustri. Glöm aldrig det gamla!


   
SvaraCitera

Gryphon:

Vafan är det för jävla skitsnack? Istället för att brinna upp och dö som en man så förvandlas Edward till en schlagerbög när han går ut i solljus?

Jävla skit är det, vampyrer som var manliga och coola ska fan i mig inte glittra som Babsan, dom ska dö!

[bigsmile] ASG


   
SvaraCitera