Aviseringar
Rensa alla

VAD HAR JAG GJORT?


Ämnesstartare

Du behöver inte läsa följande text

But this is how i spent my year

Psykisk,fysiskt misshandlad av en kille,han är otrogen jag tar en överdos.Min bror hittar mej och kör mej till sjukhuset.Är ett halvår på LPT försöker hänga mej kastar sönder fönster,försöker skära mej med allt som går.Men efter ett halvår börjar jag sköta mej,får permitioner låtsas som att allt är bra.Blir utskriven.Det är sommar och jag är 18 år,super super super.Förlåter killen.Haft röshallucinationer sen 3an.hamnar i psykos på behandlingshemmet jag flyttat in på efter sommaren. Skär upp armarna (mycket bra gjort nu kan jag inte visa mej i linne)ringer ambulansen fick sy 68 stygn hamna på LPT igen.Fick åter igen gå i domstol.Låg inne på LPT i 1 mnd skötte mej bra och blev utskriven.Åter till behandlingshemmet,palla inte alla andra patienter och skrev ut mej.Flytta hem,funka inte det.skaffa mej en lägenhet och försörjer mej på socialbidrag.Ska börja plugga i januari min sista chans om jag inte klarar det blir jag förtidspansionerad (känner absolut ingen press) Jag är pantad,tjock ful och äcklig.Jag kommer ingen vart.Släktens svarta får.Mina föräldras misstag.Alla är besvikna på mej.Gör jag nått fel,klarar jag inte skolan hamnar jag i psykos.Ja då blir det LPT igen.Är det så här mitt liv ska se ut? Psykfarare?

Så här såg min dag ut:

Vakna hos en kompis,bakis.Gick på stan handla saker till min lägenhet.Åkte hem.Grät och söp ner mig.Ångestfylld dag.Fick ett brev från ******rätten.Så satt nyss och läste mitt senaste LPT.

En del av min överklagan :
Hon har inte så grava problem att hon behöver dygnet runt vård.Hon har inte försökt ta sitt liv.Hon hade inte sovit på flera dygn och därmed hallucinerade.

Dombeslut
Länsrätten bifaller cheföverklagande läkarens ansökan och medger fortsatt tvångsvård..............

Bakrund och yrkande M.M:
Hon hade och har fortf imperativ rösthallucination (vad fan det nu betyder?) Hon har också fått en ADHD diagsnos.Bla bla bla

Hur blir man smart?snälla hjälp mej 🙁 om ni vill kan jag rabbla upp min medicin lista^^ snälla berätta om dej? har du det liknande tufft och svårt psykfarare? vad går du på medicin?har du lyckats vinna över ångest!behöver råd.Det äör snatt januari finns det hopp för mej?


   
Citera
Ämnesstartare

Låter som att du haft det svårt. Kram. [love]

Det finns alltid hopp, fortsätt kämpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lucy:

Låter som att du haft det svårt. Kram.

Det finns alltid hopp, fortsätt kämpa.

Tack[love] Jag kämpar verkligen på så gott jag kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iseeyou:

Hur blir man smart?

Äter mycket fisk.

iseeyou:

snälla berätta om dej?

Nej.

iseeyou:

har du det liknande tufft och svårt psykfarare?

Inte liknande. Jag har det jobbigt och är väl en "fara" för mig själv.

iseeyou:

vad går du på medicin?

Ingen.

iseeyou:

har du lyckats vinna över ångest!

Nej, ångesten vinner över mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

iseeyou: har du det liknande tufft och svårt psykfarare?

Inte liknande. Jag har det jobbigt och är väl en "fara" för mig själv.

iseeyou: vad går du på medicin?

Ingen.

iseeyou: har du lyckats vinna över ångest!

Nej, ångesten vinner över mig.

Låter jobbigt 🙁


   
SvaraCitera

En sak jag inte begriper är hur i helvete varenda ungdom lyckas få psykiska sjukdomar. Nånting måste vara fel. Jag har t.o.m 2 vänner (kanske fler?) med psykiska problem. Man läser jämt om det här och jag känner till flera i min omgivning som har psykiska problem.
Vart fan är världen på väg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Vart fan är världen på väg?

Samma här. Jag är en av dem, dock inget sådant så jag anser att det bara är en tonårseperiod jag har.

Ont: [love]

Dold text: Jag vet att det är fel att säga så när du vill ha hjälp men... Det är roligare att läsa om du har mellanslag efter punkterna.


   
SvaraCitera

Harpyja:

dock inget sådant så jag anser att det bara är en tonårseperiod jag har.

Det är ju just det ingen verkar ha. En tonårsperiod alltså.

Är det en följd av överdriven stress från skolan eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Är det en följd av överdriven stress från skolan eller vad?

Nja jag försöker att inte tänka på saken eftersom jag inte bryr mig om hur jag mår. Ibland blir jag typ... Apatisk eller något, även aggrissioner och en kärlek till skadeglädje.
Skyller på min morsas självmordsförsök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iseeyou:

Det äör snatt januari finns det hopp för mej?

Jag hoppas det, lycka till. [y][wink]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Skyller på min morsas självmordsförsök.

Kan vara en stor anledning ja. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Kan vara en stor anledning ja.

äh.


   
SvaraCitera

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, du verkar haft det jävligt tufft. Jag kan inte säga att jag vet hur du känner, för det gör jag inte. Men jag vet att jag själv haft en sjukt jobbig sommar, och jag trodde aldrig nånsoin det skulle bli bra igen, men jag insåg efter ett tag att man ska faan aldrig ge upp, för då låter man det "dåliga" vinna över en. Visst kan vi kanske inte jämföra, men alla upplever saker olika och oavsett vad det handlar om så gäller det att inte ge upp, tänk att den killen ska inte få förstöra mer än han redan har, det är bara du och ingen annan som kan bestämma, och även om dit liv varit ett helvete sista tiden så är det du som kan bestämma att resten av ditt liv ska bli så jävla bra!
Ta hand om dej! Du kan gå in på min pres och kika in på min blogg (länken) så kan du se vad jag varit med om. T ahand om deh!


   
SvaraCitera

Cry baby


   
SvaraCitera

Det sista du borde göra är väl att skriva om dina problem på ett forum fullt av 14-åriga AWs.


   
SvaraCitera