Aviseringar
Rensa alla

VAD HAR JAG GJORT?!


Ämnesstartare

hallå! jag hoppas att det finns några små vänliga själar där ute som kan hjälpa mig.

Det är såhär att jag varit ganska nedstämd pga både kompisar (grupperingar..) och annat (känns inte som om någon förstår mig, känner mig ensam).
Min lärare undrade vad som var fel och ville att jag skulle berätta. jag berättade inte, men igår var det skolavslutning och jag slutade den skolan för gott...
MEN, vet ni vad jag gjorde? Igår kväll skrev jag ett lååångt mail och förklarade varför jag varit nedstämd. Sedan skickade jag det till min lärare... nu ångrar jag mig djuuuuupt. Jag skrev dock ganska mycket "på ytan" eller hur man ska säga. Men ändå!
jag skrev mailet just för att jag ville berätta för någon, och jag litar på min lärare...
Hur tror ni läraren kommer att reagera? :O Kommer hen att tycka jag är sjuk i huvudet? hjäälp. Jag kan ju inte göra det ogjort..

fan också. -.- jag är alltid lika smidig.


   
Citera

Äsch, det är nog ingen fara. Berättade om min hemsituation på min student, vet att hon också har haft det jobbigt hemma med misshandel o.s.v. Hon tog det jättebra, det gör nog din lärare också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läraren blir nog bara glad att du förklarade vad det var för något. Dom bryr sig, även fast man inte ser det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och då menar jag inte glad för att hon får reda på hur du känner. Utan att hon uppskattar att du litar på henne.


   
SvaraCitera