Aviseringar
Rensa alla

Vad har jag gjort fel?


Ämnesstartare

Hejsan!
Nu kommer jag klaga ganska mkt, så bered er på det...och nej det är ingen mening att tycka synd om mig..det är inte drf jag skriver detta..för jag är ändå anonym!

Men okey, let´s go..det är så att jag är en kille på 17år.
Är verken snygg eller något vidare smart överhuvudtaget, har aldrig haft en tjej i hela mitt liv, har varit ganska blyg osv.

Jag får gå och lida av mjäll, springmask, hemorrojder och fräknar!

Jag vet inte vad gud har emot mig!
För jag lyckas inte med något längre....slutade äta och rasade i vik pga utav att jag var olyckligt kär, och henne jag var kär i blev ihop med min bästa polare...som nu varit ihop i någon månad...dock så är jag och hon bra vänner...tycker jag iaf.

Sedan så HATAR jag min röst...har fan ingen kontroll över den...låter som jag är inne i ett nytt målbrått nu! Vill inte äns säga saker ibland för jag litar inte på rösten!

Sedan så när jag tror att allt är på väg på att fixas...en brud hör av sig..maskarna är borta..jag är nöjd med hur jag ser ut..-...så störtar ALLT igen.
Ja för då har redan den bruden jag börjat få känslor för redan en kille...och hon ville typ bara använda mig för att göra han svartsjuk...maskarna i magen är tillbaka..kliar som FAN! jag får finnar i ansiktet igen....år almänt inte nöjd med hur jag ser ut eller något!

Vad har jag gjort fel? ser på alla omkring mig...alla omkring mig mår så bra! alla har parter och allt nu!....men vrf änns försöka man failar ju ändå bara i detta liv


   
Citera
Ämnesetiketter

Du är fortfarade ung, oh även om du skulle göra saker som du niu vill så kan du känna dig som ett misslyckande efteråt.
Jag ångrar en del saker jag har gjort, det känns som att en liten del av mig som varit med i 16 år bara har försvunnit och jag saknar den lillan Cassandran som satt hemma varje helg och cyklade hela sommarlovet. [sad]

BroderGrim:

alla omkring mig mår så bra

Anta inte det. [no-no]


   
SvaraCitera

BroderGrim:

i detta liv

BroderGrim:

Jag vet inte vad gud har emot mig!

BroderGrim:

eller något vidare smart överhuvudtaget

Noticed.

BroderGrim:

alla omkring mig mår så bra!

Haha 😀 Du tror det på riktigt? Chansen att alla omkring en p17 mår bra idag måste vara astronomiska.


   
SvaraCitera

Plyvert:

Chansen att alla omkring en p17 mår bra idag måste vara astronomiska.

inte för att vara den som är den, men för det första så misslyckades du med din grammatik där, för det andra så har du missförstått begreppet "astronomisk", som i sammanhanget betyder något oerhört stort. vilket gör att chansen är väldigt liten när man pratar om astronomiska odds, vilket är vad man brukar göra. astronomisk chans blir det omvända, vilket skulle innebära en oerhört stor chans.


   
SvaraCitera

Ditt självförtroende verkar vara kasst.
Flörta lite på nätet vettja, brukar boosta en självförtroende. Hittar du inte folk i din stad som uppskattar dig lovar jag att Sverige ändå är full av brudar som gör det. Hon kanske tillochmed finns i en stad nära dig [y]


   
SvaraCitera

BroderGrim:

springmask

fyfan vilken helvete det är

ta hand om dig
kram


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

*text*

Exakt


   
SvaraCitera

BroderGrim:

mjäll

Otroligt vanlig åkomma..

BroderGrim:

fräknar!

Är jättefint ju?

BroderGrim:

men vrf änns försöka man failar ju ändå bara i detta liv

Låter som om du har en väldigt negativ attityd gentemot allt, eftersom saker har gått dåligt ett tag. Det är inte värt att sluta kämpa bara för att man stöter på hinder på vägen.
Tycker även du borde jobba på din självbild lite.. det är så mycket som blir enklare då.


   
SvaraCitera

BroderGrim:

jag var olyckligt kär, och henne jag var kär i blev ihop med min bästa polare.

Fyfan [sad]
Får hoppas allt blir bättre med tiden.

''Värsta känslan är inte att vara ensam, utan har blivit glömd av någon du inte kan glömma''


   
SvaraCitera

BroderGrim:

maskarna i magen är tillbaka..kliar som FAN!

Stoppar du fingrarna i mun mycket? Du verkar ju uppenbarligen få in maskar gång på gång.

BroderGrim:

alla omkring mig mår så bra

Nej

BroderGrim:

alla har parter och allt nu

Nej

BroderGrim:

men vrf änns försöka man failar ju ändå bara i detta liv

Det blir nog bättre. Tonåren är bajsiga för de flesta.


   
SvaraCitera