Aviseringar
Rensa alla

Vad har killarna som kollade på porr för kvinnosyn?


Ämnesstartare

Kudhos:

Du behöver inte försvara din preferens. En väldigt vanlig preferens dessutom. 

att det är vanligt betyder att det är okej?


   
SvaraCitera
Kudhos

amsi:

att det är vanligt betyder att det är okej?

Det är okej att ha en fetish. Bara för att man tycker om något i sängen betyder inte att det formar personen och dess synsätt utanför sängen. Om ett par gillar att ha dom/sub sex betyder inte att killen har dålig kvinnosyn utanför sexet. Det är bara något de båda går igång på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du fattar väl att porr inte är på riktigt?

ja, min poäng i första inlägget :s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast går ju igång på vissa grejer IRL också, men skulle ju aldrig göra ngt partnern inte går med på :s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skrattade när åkesson fick en tårta i ansiktet. Har jag en dålig manssyn?Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kudhos e kaputt lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exempel på vad han menar: han tänder på en film där de kör hårt doggystyle med smisk och stryp och tjejen njuter av det i filmen. Dock kan han tänka sig att många tjejer irl ser sånt sex som något förnedrande av olika orsaker. Han menar inte att de gör nåt mot tjejens vilja i filmen eller förnedrar tjejen i filmen.

chansen att tjejen är en väldigt bra skådespelare och inte alls njuter på riktigt är förstås stor, men det kan inte s3on veta. 

amsi:

du fattar väl att porr inte är på riktigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahhah

tar avstånd från stryp-porr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kmr aldrig kunna kolla på de där filmerna igen nu när jag ÄR UPPLYST om att de bara skådespelar LedsenRodnar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de vill att kvinnor skall vara klädda i burka eller sädesvätska såklart


   
SvaraCitera

Run Riot: Fick iofs höra att inlägget var fejk, men likt förbaskat är det inte schysst kvinnosyn det där.
Dock ännu mer fel att sno någons telefon. Men men...

Det inte är fejk


   
SvaraCitera

aristoteles:
Jag skrattade när åkesson fick en tårta i ansiktet. Har jag en dålig manssyn?Ledsen

äpplen och päron osv.


   
SvaraCitera

Älskar dessa kommunisttrådar som lär oss vad vi får tänka och tycka.

Skål! Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Vad jag kommer ihåg så har jag inte kollat på porr på 1år och om jag ska kolla på p*rr så ska det endast vara animerat om jag nu får för mig att kolla på ett.

JAg tycker att porr är kvinnoförnedrande men jag tycker det också för mannen men mest för kvinnan, jag tycker att det är vidrigt o jag tycker att alla skolor i hela Sverige ska blockera vissa sidor som är olämpliga som t.ex. porr. JAg tycker att alla datorer på ofentlig plats ska ha att vissa sidor är blockerade. Om man nu ska kolla på p*rr så kan man göra det hemma.

Det lustsamma är att skolornas IT snubbar och gummor har blockerat de flesta filmsidor men inte porrsidor (Fråga mig inte hur jag vet Förvirrad). Men det kan vara som så att det finns ett par stycken kända filmsidor medans det finns 1000 tjog med kända porrsidor. Så jag tror att det blir svårt att försöka blockera dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:

Det lustsamma är att skolornas IT snubbar och gummor har blockerat de flesta filmsidor men inte porrsidor (Fråga mig inte hur jag vet Förvirrad). Men det kan vara som så att det finns ett par stycken kända filmsidor medans det finns 1000 tjog med kända porrsidor. Så jag tror att det blir svårt att försöka blockera dom.

Hur vet du?


   
SvaraCitera