Aviseringar
Rensa alla

Vad har man en iphone till?


Ämnesstartare

jag har en den är rätt bra för den är rätt simpel att använda och håller inte på och cp:ar sig som min gamla mobil dock är min skärm trasig ehehee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

jo, det var det =(, fan att dom är så dyra!

Bra mobiler 'r dyra 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Bra mobiler 'r dyra 🙁

jaop.. men denna http://www.blocket.se/goteborg/Ipod_touch_2g_16_gig_FINT_SKICK_24961868.htm?ca=1...

(ipod touch)
lyssnar man bara på musik i den? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

(ipod touch)
lyssnar man bara på musik i den? XD

Ipod touch 'r som en iphone f;rutom att man inte kan g;ra det som mobildelen i iphone kan 😛

Man kan fortfarande surfa (tror jag) och ladda ner program och spel osv. Men de 'r mest en musikspelare ja 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Men de 'r mest en musikspelare ja 😛

ah okej, faaan va najs 😀 tror jag ska önska mig en sån då! 😀 tack för hjälpen ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

ah okej, faaan va najs 😀 tror jag ska önska mig en sån då! 😀 tack för hjälpen ^^

Varsogod! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att iPhone är bra - om man använder allt den kan.
Men de flesta köper en iPhone och bara ringer och sms:ar med den. Men de ska ändå ha en iPhone bara för att. De är idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iphone? Det är ett skämt, ett enda stort skämt.


   
SvaraCitera

m3lis:

ah okej, faaan va najs 😀 tror jag ska önska mig en sån då! 😀 tack för hjälpen ^^

Köpte en och är j****** nöjd med den! [y]

Köp en själv(eller önska... [ops])!!!


   
SvaraCitera

Är väl typ en grej som är som fungerar som massa mediokra andra apparater ihopsatta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra underhållning och sen en massa spel SKIT ROLIGA..tro mig jag har gått in på telenor och känt på dom [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Lounge fact:

han ville flashi flash med sin iphone

Så ledsen han måste ha blivit när han insåg att iPhone inte har något flash-stöd. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Så ledsen han måste ha blivit när han insåg att iPhone inte har något flash-stöd. [cute]

Haha tönt [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Lounge fact:

Haha tönt [crazy]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Ringer
*Surfar
*SMS:ar.
*"Titta, jag har en iPhone"


   
SvaraCitera