Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni emot mig?! Förlåt om det är något jag gjort!


Ämnesstartare

Rebellsyster:
jag har något emot dig, men jag kommer inte ihåg varför länge. du, likt ett antal andra, hamnade bara på the naughty list. 

Men om du inte ens vet varför, då kan du lika gärna dra ett streck över det? Annars är du ju typ sur på mig bara för surhetens skull?

Pink Cupcakes:
var det för jag skrev att du är tönt eller fan vad töntigt!

Det har inte ens med dig att göra!!

Gruvan:
Hoppas du kommer tillbaka Patric! 

Jag tar paus. För min och andras skull.<3 

S3ON:
vafan mannen um är bara på låtsas, man ska inte ta åt sig. 🙁 

Men bakom tangentborden sitter personer som bryr sig :-/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Folk retar sig nog bara på att du alltid är före eller efter dem i forumlekar. Det är inte ett allvarligt problem. Man är alltid ogillad vad man än gör, men bryr man sig om sådant tycker man sämre om sig själv än vad man förtjänar, så det är lika bra att strunta i det, för det går ändå inte att göra något åt. Folk undviker människor som inte är glada och vill inte höra på andras problem, så det tjänar inget till att klaga, och heller inte att fråga främlngar varför de ogillar en. Det finns massor som ogillar mig också trots att vi knappt ens pratat, men sådant ogillande kan ju omöjligen vara personligt just därför. sådant är synd, men bry dig ej 

Så kan det mycket väl vara 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Men om du inte ens vet varför, då kan du lika gärna dra ett streck över det? Annars är du ju typ sur på mig bara för surhetens skull?
Det har inte ens med dig att göra!!
Jag tar paus. För min och andras skull.<3 
Men bakom tangentborden sitter personer som bryr sig :-/ 

Inte får lång bara! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Det har inte ens med dig att göra!!

vad bra!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Folk undviker människor som inte är glada och vill inte höra på andras problem

 som om alla människor är osympatiska svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta hand om dig. gör sådant du tycker om att göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pga såfort man skriver något som inte är positivt om dig gåru runt o jagr en i forumlekar o skriver negativa saker

dvs du har inte självdistans, dett blir därför roligare i längden att jävlas m dig = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad: Men om du inte ens vet varför, då kan du lika gärna dra ett streck över det? Annars är du ju typ sur på mig bara för surhetens skull?

det är så jag har hamnat rent mentalt. precis som jultomten, men jag är inte lika känd. och jesus kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, nu jag ska på en orelaterad not avregga, tji.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
pga såfort man skriver något som inte är positivt om dig gåru runt o jagr en i forumlekar o skriver negativa saker

dvs du har inte självdistans, dett blir därför roligare i längden att jävlas m dig = )

Du är så jävla töntig!!!!!!!!!! tror du att du är cool eller man ska inte vara taskig mot dom som är känsliga man ska vara snäll ok????

hur gammal är du föresten?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Cupcakes:

Du är så jävla töntig!!!!!!!!!! tror du att du är cool eller man ska inte vara taskig mot dom som är känsliga man ska vara snäll ok????

hur gammal är du föresten?????

simon plz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
pga såfort man skriver något som inte är positivt om dig gåru runt o jagr en i forumlekar o skriver negativa saker

dvs du har inte självdistans, dett blir därför roligare i längden att jävlas m dig = )

Jag har självdistans (i viss utsträckning), men när det kommer till dig vet jag inte vad som är rent driv och vad som är seriöst 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

simon plz

är ditt namn?? sånt tönt namn!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde du inte en tråd som denna precis innan du avreggade förr eller misstar jag mig?


   
SvaraCitera
mynona

amsi:

 som om alla människor är osympatiska svin.

Kanske inte riktigt precis alla. De allra flesta föredrar dock att man låtsas vara glad. TjolahoppTumme upp


   
SvaraCitera