Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för betyg?


dåliga


   
SvaraCitera

HerrLindfors:

bra jobbat! , jag skolka mycket under högstadiet vilket jag ångrar stort idag, och jag rekommenderar alla som går i högstadiet att gå i skolan så mycket som ni kan, eftersom det är värt mödan om man ser det långsiktigt sätt.

Äh, ångrar att jag inte skolkade mer på högstadiet. Får man någotsånär bra betyg bara är allmänbildning och utveckling av sociala färdigheter way viktigare imo.


   
SvaraCitera

respons:

Äh, ångrar att jag inte skolkade mer på högstadiet. Får man någotsånär bra betyg bara är allmänbildning och utveckling av sociala färdigheter way viktigare imo.

jo vars, det finns mycket mer som livet har att erbjuda än att nöta tid i skolbänken varje dag, och jag håller med dig om att träna upp sin sociala färdighet är väldigt viktigt medan man är ung..
Egentligen borde man nöja sig med att man fixar antalet poäng som krävs för att komma in på sin gymnasieutbildning. [smile]


   
SvaraCitera

IG i allt tror jag. har massvis med frånvaro


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Gick ut med 305 [badgrin]


   
SvaraCitera

Jag skrapade ihop 285 poäng.

respons:

Äh, ångrar att jag inte skolkade mer på högstadiet. Får man någotsånär bra betyg bara är allmänbildning och utveckling av sociala färdigheter way viktigare imo.

Dessutom är betygen på högstadiet helt meningslösa när man väl har kommit in på gymnasiet. Varken arbetsgivare eller högskola bryr sig det minsta om vad man hade för betyg i högstadiet.


   
SvaraCitera

7 bef
7 färd
Ja
OU


   
SvaraCitera

235. MVG i bild, So och svenska.
IG i fysik 😛 resten G och VG.


   
SvaraCitera

gick ut med 315 p [party]

h8rs gonna h8 [cool]


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

gick ut med 315 p

h8rs gonna h8

tack, nu mår man super!


   
SvaraCitera

Gick ut med 275 tror jag, mest på grund av min värdelösa skola som delade ut höga betyg som om det vore flyers.


   
SvaraCitera

Les voleurs:

tack, nu mår man super!

äsch så länge man kommer in på sin linje betyder inte betyg ett smack. [y]

gjorde inte särskilt mycket heller för att få betygen, pluggade liksom bara högst 1-2 dagar innan ett prov och gjorde bara de uppgifter som skulle betygsättas. Har inte gjort en enda matteläxa sedan 5:an till exempel [crazy][crazy] Bara lekte genom hela högstadiet [party]
sedan så var duktig på de onödiga ämnena med och inte bara plugg-ämnena.

Men nu går jag IB och det funkar inte längre [sad]


   
SvaraCitera

Lilla Lady:

gjorde inte särskilt mycket heller för att få betygen, pluggade liksom bara högst 1-2 dagar innan ett prov och gjorde bara de uppgifter som skulle betygsättas. Har inte gjort en enda matteläxa sedan 5:an till exempel Bara lekte genom hela högstadiet

Det här funkade för mig förut, men nu har vi nya lärare som är dåliga och sätter lägre betyg [sad]

Lilla Lady:

Men nu går jag IB och det funkar inte längre

vad är IB?


   
SvaraCitera

Buddah:

Dessutom är betygen på högstadiet helt meningslösa när man väl har kommit in på gymnasiet. Varken arbetsgivare eller högskola bryr sig det minsta om vad man hade för betyg i högstadiet.

Betygen är värdelösa, erfarenheten och mognaden desto viktigare! Därför lönar det sig att satsa! [no-no][party]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Det här funkade för mig förut, men nu har vi nya lärare som är dåliga och sätter lägre betyg[sad]

usch vad synd, men som sagt så betyder inte betygen så mycket. Bara kunskapen! [sad]

Les voleurs:

vad är IB?

http://sv.wikipedia.org/wiki/International_Baccalaureate_Diploma_Programme

Eller som det blir för mig NV x 2 på engelska [cute]


   
SvaraCitera