Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för bh size??


Ämnesstartare

Är 16 och undrar om det är normalt eller stort att ha storlek 75B?  Kan även ha 70c?


   
Citera

Mitt ex hade 80D

vi låg ca 6ggr om dagen


   
SvaraCitera

hur är det dåligt att ha b och c, det är ju naturligt


   
SvaraCitera

Tror det är normalt men fattar inte varför vissa väljer att odla fram små storlekar istället för större liksom.


   
SvaraCitera

Jag har 65A


   
SvaraCitera

jag har väl FLAT - AA (är kille så vet inte ens min storlek lol), men platt är det väl ändå?


   
SvaraCitera

Jag fyller sexton nu i oktober och har 70D i bhstorlek 🙂
Allas bröst är ju olika i storlekar med mera, så jag skulle väl säga din storlek är helt normal, siffran (70 eller 75 i detta fallet) är ju längden på bandet som går runt (alltså längden på bandet som går bak där du knäpper) har jag för mig, så då är det ju relativt logiskt om du har en storlek i vissa fall, men kan ha den andra då bandet ändras när kupan gör det för dig. (Jag låter så fkn flummig, förlåt. Hoppas du fattar vad jag menar.) Cx


   
SvaraCitera

Helt normalt och bra! Bh-storlek är inget man behöver oroa sig för (:


   
SvaraCitera

Jag har också 75B (ev 80A) och jag är 17


   
SvaraCitera
Berit

Listen ladies
80A har lika stor kupa som 75B och de har lika stor kupa som 70C

Jag slutade köpa bhar pga ångest när jag kom upp i 75F eller om det va G jag hade i sista


   
SvaraCitera

Det beror ju helt på med vilket mått enhet man mäter storleken på bh:n exempel om man mäter den i Inch eller tum.


   
SvaraCitera
miwaa

En gång i tiden hade jag 80 D men nu är det 75 B som gäller. Jag var lite större och sen fick jag depression och man kan säga att det gjorde sitt på vågen. Idag är det stabilt på båda fronter 🙂
Jag anser att oavsett storlek/form/färg på brösten så är alla fina på sitt sätt. Det är fantastiskt att vi kan ha så olika fast dem är av samma vävnader. Ni är fina som ni är ladies and boys!


   
SvaraCitera
Cobrak

så ”jag har b-c kupa”-kommentarerna röstas ner och ”jag har d+ kupa” kommenarerna röstas upp?

lol


   
SvaraCitera