Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för drömmar?


Min största dröm är att förbättra min omgivning, förbättra så mycket jag kan innan jag dör, så att jag kan med gott samvete, förhoppningsvis på min dödsbädd vara nöjd med mitt långa liv och vad jag bidragit med för att sprida kärlek och glädje. 


   
SvaraCitera
evene

idek send halp:
flytta till en fancy lägenhet i NY, bara måla och ta droger, festa, för att slutligen joina the 27 club

Känner detsamma


   
SvaraCitera

Att äga så många katter jag kan 


   
SvaraCitera

Göra något meningsfullt med livet.


   
SvaraCitera

Äga ett fint hus vid vattnet <33 


   
SvaraCitera

Bli läkare och rädda liv. Och gifta mig med mitt livs kärlek. 


   
SvaraCitera

Att köpa en chanelväska!!!! 


   
SvaraCitera

Jag kom på en riktig dröm!

har en blus med blommor från Sisters Point jag älskar, varenda gång har det kommit en fjäril till den och jag älskar fjärilar. Såg en bild på mig på ett växthus vid nån av öarna, Tjörn eller nått sånt. Dit vill jag men tror inte det var fjärilar där eller? Jag vill ha en film eller ett foto på mig där jag, som skönheten går när hon träffar odjuret med fåglar.. ha fjärilar runtomkring mig. Det var nån som hade gjort det om jag minns rätt. Min dröm är att gå till ett växthus eller trädgård och fånga fjärilar på min tröja :3


   
SvaraCitera

Att känna att jag gjort tillräckligt stunden innan jag dör (naturligt då)


   
SvaraCitera

Att känna att jag gjort tillräckligt stunden innan jag dör (naturligt)


   
SvaraCitera

Vill bli artist hehe de e min största dröm


   
SvaraCitera

Ekin:
Vill bli artist hehe de e min största dröm

sjung för mig


   
SvaraCitera

Jag är lite udda. Kommer aldrig ihåg mina drömmar :p


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Att dö typ

Samma här, fast på ett episkt sätt. Typ att äta ihjäl sig eller nåt. Tardig
Adolf-Fredrik-semlor-fettisdagen%20-%20K


   
SvaraCitera

om jag inte har sagt det så vill jag bli en tatuerare utan att själv bli fullt tatuerad över hela kroppen eller bli en konstnär. om inte det vill jag bli en rappare som pouya, ghostemane, fat nick eller som mimi barks och scarlxd. vill även ha ett långvarigt förhållande och bli gift och eventuellt skaffa barn om det går


   
SvaraCitera