Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för drömmar?


hxiley:
om jag inte har sagt det så vill jag bli en tatuerare utan att själv bli fullt tatuerad över hela kroppen eller bli en konstnär. om inte det vill jag bli en rappare som pouya, ghostemane, fat nick eller som mimi barks och scarlxd. vill även ha ett långvarigt förhållande och bli gift och eventuellt skaffa barn om det går

+barnvakt 🙂


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

+barnvakt 🙂

jag? nä. bara om jag får betalt


   
SvaraCitera

Har inte mycket drömmar 


   
SvaraCitera

hxiley:

jag? nä. bara om jag får betalt

Du får låna mina pennor.


   
SvaraCitera

widediaper:

Samma här, fast på ett episkt sätt. Typ att äta ihjäl sig eller nåt. Tardig
Adolf-Fredrik-semlor-fettisdagen%20-%20K

Ah ja vill bara dö


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Ah ja vill bara dö

Alla kommer dö tillslut


   
SvaraCitera

widediaper:

Alla kommer dö tillslut

Jepp, det är min dröm


   
SvaraCitera

Flytta till Ryssland och bli alkis 


   
SvaraCitera

Köpa gård lite djur liten verkstad bil bilda en familj och ha kanske sommar ställe i Norge eller la eller califonia


   
SvaraCitera

bli proffsnatur fotograf


   
SvaraCitera

Julia97holmgren:
bli proffsnatur fotograf

Det blir inte bättre stillbilder, men undertexterna blir en dream come true när du lärt dig särskrivning och hopskrivning.


   
SvaraCitera
Minz
 Minz

Skolsatsaren:
Alla vi har ju drömmar, jag vill bli en framgångsrik företagare och vill köpa en röd Bugatti. Vad har ni för drömmar i framtiden?

Ja då ska vi se.. bli en framgångsrik ingenjör och göra något som faktiskt kommer påverka människors liv. Stort som smått. Egen företagare, professor/lärare...flytta till USA ett tag, familj, barn, leva lycklig. 


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Det blir inte bättre stillbilder, men undertexterna blir en dream come true när du lärt dig särskrivning och hopskrivning.

bli proffs naturfotograf


   
SvaraCitera

Att det snart är vår och vi återigen kan vrida fram klockan till sommartid. Nu är det fan inte ljust många timmar per dag.  Tumme ned


   
SvaraCitera

Oj jättemånga drömmar ^^ en del av de har man uppfyllt och en del av de har  man inte hunnit uppfylla riktigt ännu? 

Får kolla min lista för såååå mycketRodnar


   
SvaraCitera