Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för fetish?


Smilen
Ämnesstartare

Armagedon:

Nä, kanske inte då Mycket glad

Men hur menar du med våld?

Bdsm och liknande fasoner. Kan låtar elakt i många öron. Jag uppskattar det. Men ångrar efteråt att jag tittade. Jag inser hur jävla sjuk jag är som tittar på detta. Gråter


   
SvaraCitera

Smilen:

Bdsm och liknande fasoner. Kan låtar elakt i många öron. Jag uppskattar det. Men ångrar efteråt att jag tittade. Jag inser hur jävla sjuk jag är som tittar på detta. Gråter

Ja, lite så kanske. 
Men att bli sutten på av en attraktiv kvinna, tanken på det är ju inte lite tändande. Trampling likaså. Går det lite hand i hand med fotfetisch, kanske?
Men det är som med min fetisch för fötter. Filmklipp där det kommer till att bli hårdhänt och våldsamt, då är det inte roligt längre.
Gillar mjuka tag Rodnar

Men alla är olika. Och behöver inte vara något problem i sig eller för den delen något negativt. Så länge en själv mår bra. Och att detta utförs i samförstånd.


   
SvaraCitera

Målade naglar är så jävla bae


   
SvaraCitera

Vara iklädd regnkappa. Bli dragen i håret. 


   
SvaraCitera

Har ingen. Vad jag vet. 


   
SvaraCitera

Wetsex Rodnar


   
SvaraCitera

Smilen:
Nå, har ni de? Vad tänder ni på extra mycket? 

Jag har neurologisk inkontinens och det blev ett självklart val att kissa i blöjor blev en fetish för mig.


   
SvaraCitera

Fetisch?
jodu, Kopparberg Cool


   
SvaraCitera

birdlover:
Wetsex Rodnar

Vad innebär det?


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Vad innebär det?

Man kissar på varandra typ..


   
SvaraCitera

PWr:

Man kissar på varandra typ..

Det är ju ba vidrigt...


   
SvaraCitera

Kalixtus02:

Det är ju ba vidrigt...

Ja fast det finns många som tänder på det. Kommer inte ihåg exakt vad det innebär men det har med kiss att göra iaf!


   
SvaraCitera

PWr:

Ja fast det finns många som tänder på det. Kommer inte ihåg exakt vad det innebär men det har med kiss att göra iaf!

Disgusting


   
SvaraCitera

Räknas äldre män? Har lite annat oxå fast det är hemligt!!!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Kalixtus02:

Det är ju ba vidrigt...

Inte för alla.


   
SvaraCitera