Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för motton?


Ämnesstartare

Vad har ni för livs motto? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Allt det roliga tar jag ut i förskott och allt det tråkiga skjuter jag på framtiden.  Mycket glad ... Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Allt det roliga tar jag ut i förskott och allt det tråkiga skjuter jag på framtiden.  Mycket glad ... Hjärta

helt rätt


   
SvaraCitera

tjejen.coola.grejen:

helt rätt

Hjärta


   
SvaraCitera

Har inte direkt några motton men jag går väldigt mycket på magkänsla, om det hjälper


   
SvaraCitera

tjejen.coola.grejen:
Vad har ni för livs motto? 

Det bästa är väl att ta det tråkiga först och spara det roliga till sist. Det blir ju aldrig kul att göra det tråkiga sen som man ändå måste göra, lika bra att få det gjort, tänker jag. Glad


   
SvaraCitera

Mitt motto är att jag alltid har rätt, vad det än handlar om. Efter varje diskussion är det bara att googla så ser man att jag i själva verket faktiskt hade rätt. 


   
SvaraCitera

Axel_BJ:
Mitt motto är att jag alltid har rätt, vad det än handlar om. Efter varje diskussion är det bara att googla så ser man att jag i själva verket faktiskt hade rätt. 

Finns grejer som inte är rätt eller fel


   
SvaraCitera
L Y S

"I am my own savior" är något jag brukar gå efter. 


   
SvaraCitera

"Det står väl inte i Mose lag att gamla kärringar inte får klättra i träd!" Citat av Astrid Lindgren Glad


   
SvaraCitera

"Det är bara pengar, pengar kan man alltid tjäna mer av." - alltid ackompanjerat av ett brylöst ryck på axlarna. Har ingen aning om jag snappat upp det någonstans för evigheter sen eller själv kom på det för evigheter sen.

"Lyssna inte på vad jag säger, förstå vad jag menar!" - garanterat inte mitt eget men har ingen aning om dess ursprung. 

Hjärta


   
SvaraCitera

"Arsenal, alltid!"


   
SvaraCitera

"om vi säger du e femton så eru" Mycket glad


   
SvaraCitera

Sluta jogga börja grogga


   
SvaraCitera

"allt utan slöja går att töja" 


   
SvaraCitera