Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för sexuell läggning?


youngvobb:

Så pan är ett annat ord för bi och omni är samma sak som antingen straight eller homo beroende på ditt eget kön? 

Bi är när man gillar 2 olika kön och pan när man gillar flera. Omni är typ som pan fast med preferenser 🙂 


   
SvaraCitera

Tvättbjörns_idioten:

Bi är när man gillar 2 olika kön och pan när man gillar flera. Omni är typ som pan fast med preferenser 🙂 

Jag fattar ingenting 


   
SvaraCitera

Jag gillar varelser jag kan producera ett barn med. Kommer det en myndig och sexig utomjording som kan få barn så ja, varför inte..


   
SvaraCitera

Tvättbjörns_idioten:

Pan= du gillar alla kön lika mycket & ser ingen skillnad på dem 
Omni= du gillar alla kön men du kan se skillnad på dem & kan ha preferenser för olika Kön 🙂 

Är det inte lite lättare och mindre problematiskt att bara säga straight dvs hetero, bög resp flata eller bisexuell? Låt folk få tända på vem dom vill och knulla med vem dom vill och sluta dela upp folk i all oändlighet. Ingen blir lyckligare av att delas upp i fack så vissa känner sig utstötta bara för att de har en lustig eller ovanlig sexuell läggning.


   
SvaraCitera

Själv är jag STRAIGHT dvs HETERO och tänder bara på brudar och kör bara kuken i tjejer. Att jag är kille behöver jag väl knappast tillägg.


   
SvaraCitera

Super Macho:

Är det inte lite lättare och mindre problematiskt att bara säga straight dvs hetero, bög resp flata eller bisexuell? Låt folk få tända på vem dom vill och knulla med vem dom vill och sluta dela upp folk i all oändlighet. Ingen blir lyckligare av att delas upp i fack så vissa känner sig utstötta bara för att de har en lustig eller ovanlig sexuell läggning.

Man behöver inte identifiera sig med en viss sexualitet om man inte vill och om de e jobbigt att hålla reda på alla så har du faktiskt Google, dessutom var det ju inte jag som kom på alla olika sexualiteter :/


   
SvaraCitera

Maymay2.0:

Varför ska du bli singel igen?

säger inte att jag ska bli men jag kommer bli fullo gay för förhållanden i ung ålder håller typ aldrig så har inga höga förhoppningar 


   
SvaraCitera

hxiley:
jag är biromantisk homo men är med i lesbian gang

Hxiley and the lesbian gang, låter lite farligt måste jag säga. 😉


   
SvaraCitera

Här finns ännu en BI men gillar nog killar mera...  var finns en kik grupp med Gay / Bi killar om det nu finns en??


   
SvaraCitera

Maymay2.0:

Och pan gillar alla lika mycket?Söt

pan = inga referenser
omni = referenser


   
SvaraCitera
Lokes

Super Macho:

Är det inte lite lättare och mindre problematiskt att bara säga straight dvs hetero, bög resp flata eller bisexuell? Låt folk få tända på vem dom vill och knulla med vem dom vill och sluta dela upp folk i all oändlighet. Ingen blir lyckligare av att delas upp i fack så vissa känner sig utstötta bara för att de har en lustig eller ovanlig sexuell läggning.

Eller så kan du helt enkelt skita i vad andra personer gillar om du har så mycket problem med det


   
SvaraCitera
Karlan

Grabb18:
Har varit bi och e straight nu

Förklara "har varit bi men är stright" vad fick dig att ändra läggning sådär...


   
SvaraCitera
Karlan

100% gay, försökt med tjejer men näpp inget som funkar..... Se en kille i kallingar o staken vaknar 


   
SvaraCitera

Tja... Är väl bi  openminded. Beror nog mera på hur personen är jag träffar om jag skall tända på den 


   
SvaraCitera

Karlan:
100% gay, försökt med tjejer men näpp inget som funkar..... Se en kille i kallingar o staken vaknar 

vad är det du försäkt med tjejer som inte fungerar då? Rullar ögonen


   
SvaraCitera