Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för slags förhållande


Ämnesstartare

Knarko:

ehm nej o.O har funnits sedan Gud skapade oss

Gud är lika mycket en konstruktion som monogami.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG ÄR SINGEL!
Vilket betyder att jag får krama/pussa/flörta/hångla/sexa med vilka jag vill [y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

medan_man_kan:

Men man kan komma överens med sin partner om att det är ok att hångla alt också ha sex med andra, det är upp till var och en att avgöra. eller tycker du inte det

Men då skulle man väl kunna göra det när ens flickvän var i närheten och iakttog?

Självklart är det upp till var par för sig att bestämma det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

JAG ÄR SINGEL!
Vilket betyder att jag får krama/pussa/flörta/hångla/sexa med vilka jag vill

[bigcheers]

Fiskarn:

Men då skulle man väl kunna göra det när ens flickvän var i närheten och iakttog?

´

Ett lite oortodoxt förslag, men likväl ett bra sådant om man är funtad på det viset.


   
SvaraCitera

Fiskarn:

Jag trodde vi var tillsammans?

Jao. [cute] Jag gillar dig, :3 men jag lever nog inte riktigt upp till din Drömtjejs-lista. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

men jag lever nog inte riktigt upp till din Drömtjejs-lista.

han kanske har en drömKILLE[crazy][rolleyes]XD

Fiskarn:

Men då skulle man väl kunna göra det när ens flickvän var i närheten och iakttog?

jamen precis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte att vi kommit överens om någonting speciellt. Vi är nog vettiga nog för att själva förstå vad som är otrohet och inte. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Vi är nog vettiga nog för att själva förstå vad som är otrohet och inte.

Det handlar inte om att förstå eller inte, egentligen. Det bästa är väl att prata om vad man anser och vad man tycker. men håller med att har man inte pratat om det vet man ju typ vad som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi har inte bestämt nånting, men han är väldigt svartsjuk och jag vill inte göra nånting för att såra honom så jag gör ju lixom inte mer än vad jag känner skulle vara ok om han gjorde!
Sen så älskar jag ju honom och då har jag inget som helst behov att strula runt med andra![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Singel... [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whitechocolate:

vi har inte bestämt nånting

då kanske ni ska ta och göra det ?

whitechocolate:

Sen så älskar jag ju honom och då har jag inget som helst behov att strula runt med andra!

det förstås


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

medan_man_kan:

1Vad har ni kommit överens om?
2Vad är otrohet, hur långt får/kan man gå?
3Vad har ni bestämt att ni får resp. INTE får göra med andra?

1vaddå kommit överens om? [mad]
2Får inte göra snuskiga saker med andra.
3Vi får vara vänskapliga mot andra, men inget snuskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han anser, men vi är båda ganska överens om att gränsen går vid att flirta. Närkontakt av alla slag är otrogenhet.
Han är nog lite strängare än vad jag är när det gäller sånt. En kram är ok tycker jag (om inga känslor är inblandade) medan han tycker att nästan att enbart tanken på en är otrogenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lifegoeson:

1vaddå kommit överens om?

ja precis, kommit överens om

Rock Lee:

Han anser, men vi är båda ganska överens om att gränsen går vid att flirta. Närkontakt av alla slag är otrogenhet.
Han är nog lite strängare än vad jag är när det gäller sånt. En kram är ok tycker jag (om inga känslor är inblandade) medan han tycker att nästan att enbart tanken på en är otrogenhet.

Att krama är otrohet? (det är väldigt överdrivet)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

levautanperfektion:

Att krama är otrohet? (det är väldigt överdrivet)

Jo, men jag känner inte/ och har aldrig kännt behövet av att krama någon annan än honm så det är helt ok för min del.


   
SvaraCitera