Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för smycken?


Ämnesstartare

Jag har nästan alltid halsband, örhängen, ring på fingret, ring i läppen 🙂 Har näsan aldrig armband.


   
Citera
Ämnesetiketter

har ibland örhängen

ännu mer sällan har jag halsband


   
SvaraCitera
höna

Har en ring i örat, näspiercing och navelpiercing alltid. Ibland har jag halsband


   
SvaraCitera

Hade jämt (eller ja, varenda dag i tio år) en silverkedja runt halsen. Den har en liten bronstekanna, en silverring som jag alltid har kallat för Kärleksknuten (pga ser ut som en knut) och fick av min moster som treåring, och en liten silvernallebjörn som jag fick när jag döptes hängandes runt. 

Gav dock bort det halsbandet till en person i vintras, så ja. Nu har jag oftast inga smycken alls på mig.


   
SvaraCitera

Som jag använder dagligen - en ring.


   
SvaraCitera

har alltid två tunna silverringar på ringfingret, ring i naveln och ringar i öronen


   
SvaraCitera

24/7 bär jag  en halskedja.


   
SvaraCitera
idaah

halskedja, men glömmer alltid att ta på mig örhängen… 


   
SvaraCitera

Nea: Hade jämt (eller ja, varenda dag i tio år) en silverkedja runt halsen. Den har en liten bronstekanna, en silverring som jag alltid har kallat för Kärleksknuten (pga ser ut som en knut) och fick av min moster som treåring, och en liten silvernallebjörn som jag fick när jag döptes hängandes runt.

Gav dock bort det halsbandet till en person i vintras, så ja. Nu har jag oftast inga smycken alls på mig.

Allt du skriver är så fint. Man blir glad av att läsa det.


   
SvaraCitera

Jag bär sällan smycken, men det mest förekommande är pärlörhängen. Gills badges?


   
SvaraCitera

Har helfingerring ibland o armband ibland. Ofta en halslänk. Annars är det väl en nyckelhållare från Marc Jacobs som jg använder mest... Gillar smycken med Stor effekt


   
SvaraCitera

gillar smycken som är av naturmaterial gärna med mättande kontrasterande färger o bra om de är lite stora utan att se klumpiga ut o att de är unika på nå vis 

fast brukar oftast inte ha smycken i så fall ba en grej om gången 


   
SvaraCitera

Har alltid ett armband, fyra ringar och två örhängen på mig. Ser dem ej som smycken längre pga de finns alltid där precis som mina kroppsdelar mvh flum


   
SvaraCitera

internet: Marc Jacobs

Galen

sicken proletär asså


   
SvaraCitera

skoja


   
SvaraCitera