Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för smycken?


Halskedja, ring på lillfingret och ibland ytterligare en ring på ringfingret. Ämnar utöka.


   
SvaraCitera

Jag har töjningar på 16 mm i öronen så har alltid smycken i där. Bär även min morfars mammas halsband. Ibland även ett armband med döskallar när jag kommer ihåg.


   
SvaraCitera

pärlörhängen, min pappas morföräldrars vigselring, ett guldhalsband med ett fyrklöver samt en guldkedja på vänsterarmen.


   
SvaraCitera

En navelpiercibg i örat, en tragus och tre helix. Brukar alltid ha ett halsband, men tappat bort det :((( känner mig naken. 


   
SvaraCitera
mynona

Jag bär aldrig smycken över huvud taget till vardags. 


   
SvaraCitera

En navelpiercing och om jag orkar tar jag på mig ett par örhängen. Många halsband passar inte mig då jag tycker att mina nyckelben är ivägen.


   
SvaraCitera

Armband och klocka dagligen, och ibland stora halsband när det passar. Dock bara när det är fest eller någon speciell tillställning. Bär aldrig örhängen.


   
SvaraCitera

Gillar halsband, helst långa halsband. Och gärna simpla armband. 

Är inte så mycket för ringar och örhängen. 


   
SvaraCitera

Åh, tack. Rodnar

MissAnox:

Allt du skriver är så fint. Man blir glad av att läsa det.


   
SvaraCitera

Har nästan alltid 100 olika armband på höger arm. Brukar ha klocka på vänstra. Klockan är sönder nu så har inte haft den på länge. Ibland halsband och har nästan precis börjat använda örhängen igen.  🙂 


   
SvaraCitera

;--)

Chibibbi:

Galen

sicken proletär asså


   
SvaraCitera
penja

Här sällan smycken på mig. Har ibland halsband när det är fest. 


   
SvaraCitera

Jag har oftast ringar och örhängen. En silverring på mitt lillfinger och ett par silverörhängen med glasdiamant.


   
SvaraCitera

Fyra plast armband i varierande färger (oj fan vad intressant!). Har en pegasus uppe i högra örat. Fast annars vet jag inte vad smycken är ens en gång? 


   
SvaraCitera