Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för stjärntecken?


Ämnesstartare

Halloj, min stjärntecken är vatumannen och jag tycker att den är väldigt nice. Men vad har ni för stjärntecken? Vad tycker ni om eran stjärntecken? 


   
Citera

Tvilling eller Oxe


   
SvaraCitera

Skorpion

Bra... mycket bra  Mycket glad

skorpio.jpg


   
SvaraCitera

Stenbock, inget speciellt


   
SvaraCitera

fisken


   
SvaraCitera

vattuman jag med. kollade upp vad det betyder och jag känner en miljon med samma stjärntecken men det känns som om jag är den enda som verkligen passar in på beskrivningen, fast ja det kanske är så för alla


   
SvaraCitera

stoner:
Skorpion

Bra... mycket bra  Mycket glad

skorpio.jpg

får jag bara flika in här och säga att det ser ut som ett m som ska gå som djävulen på en halloween maskerad


   
SvaraCitera

dahlbear: får jag bara flika in här och säga att det ser ut som ett m som ska gå som djävulen på en halloween maskerad

Säg inte det högt så BibelnMedJoel hör det därför då tror han att alla medlemmar på UM är smådjävlar.  Mycket glad

Svansen på M-et tror jag ska symbolisera svansen på spindeldjuret skorpionen som har en gifttagg... en dödlig gifttagg. Fast jag är så snäll.  Cool


   
SvaraCitera

stoner:

Säg inte det högt så BibelnMedJoel hör det därför då tror han att alla medlemmar på UM är smådjävlar.  Mycket glad

Svansen på M-et tror jag ska symbolisera svansen på spindeldjuret skorpionen som har en gifttagg... en dödlig gifttagg. Fast jag är så snäll.  Cool

ah förlåt, ska vara tystare!Förvånad

jaaha en gifttagg, jag som trodde det var en svans_ 


   
SvaraCitera

3Gemini-InfoGraphic.jpg


   
SvaraCitera

Kräftan


   
SvaraCitera
Aihs
 Aihs

tvillingarna, sökte och haha, typ allt som stod stämde exakt XD 
"Kvick, kommunikativ, ytlig, nyfiken, självständig, modig, impulsiv, stressad"
jag anpassar mig ofta i diskussioner osv, jag letar hela tiden efter nya saker, blir lätt uttråkad, vill vara där det händer saker, och gillar inte när det händer saker coh jag inte förstår vad det är som händer XD-
http://www.xn--stjrntecken-n8a.se/tvillingarna
och precis det hittade jag när jag sökte haha XD


   
SvaraCitera
Z-girl

Tvilling! 


   
SvaraCitera

Inget


   
SvaraCitera

Lejonet


   
SvaraCitera