Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för tavlor hemma?


Är i tavel-byte period nu, har typ bara en och den är över säng1 

20160806_160737.jpg


   
SvaraCitera

Gruvansson:
Är i tavel-byte period nu, har typ bara en och den är över säng1       

Lite häftig ändå, är den fabriksgjord eller är den handgjord?


   
SvaraCitera

Crysilis:

Lite häftig ändå, är den fabriksgjord eller är den handgjord?

Aa tyckte den var kewl

hehe är ikea


   
SvaraCitera

Gruvansson:

Aa tyckte den var kewl

hehe är ikea

Mycket glad

Den verkar missa Öland och Gotland. Samt Novaja Zemlja, och säkert flera andra öar.


   
SvaraCitera

Har köpt några tavlor med supersnygga guldramar på second hand. Vackra natur- och djurmotiv... lägger kanske upp bilder framöver. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Lite lat bild. Här är några. Ett print av Alexandre Steinlen, en tavla från en välgörenhetssecondhand (som jag prutade ned från 150 kr till 100 för att lite av guldfärgen var borta från ramen :((() och en affisch på en vaginaros i en stor ram jag släpade hem på en överfull buss en gång i tiden.WIN_20160728_17_42_55_Pro.jpg

Edit; Det var nog inte alls du, såg att du hade tavlan på en bild i en tråd där du visade upp ditt rum, där var tavlan med och det postades 2014, kanske att det var du men har för mig att det bara var för ett år sedan max jag läste det. Men saksamma. Hade du med dig hela tavlan eller bara ramen på bussen? Skadades den inte när det var så många som trängde sig?


   
SvaraCitera

Crysilis:

Edit; Det var nog inte alls du, såg att du hade tavlan på en bild i en tråd där du visade upp ditt rum, där var tavlan med och det postades 2014, kanske att det var du men har för mig att det bara var för ett år sedan max jag läste det. Men saksamma. Hade du med dig hela tavlan eller bara ramen på bussen? Skadades den inte när det var så många som trängde sig?

naj det var ej jag.
den klarade sig, som tur var!  


   
SvaraCitera

Super Macho: guldramar

visa!11


   
SvaraCitera

🙁 har fan ingenting på mina väggar förutom té-hyllan

o några hål från tidigare boende


   
SvaraCitera
seasaw

har en idé om att göra iordning en inspirationsvägg eller kanske inte vägg men bild/tavla


   
SvaraCitera

Har en Simon Stålenhag hemma vid namn "För guds skull, spela aldrig melodin nere vid alkärren." Har lite annat också men orkar inte ta några kort. 

flat,1000x1000,075,f.jpg


   
SvaraCitera