Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni gjort denna nationaldag?


Ämnesstartare

snygga fönster!

har varit i gallerian och handlat kläder, fikade chai latte och hallonpaj på espresso house och åt en pizza på pacos. sen åkte jag hem och har målat naglarna i somrig färg och inte gjort så mycket mer. har haft en bra dag!


   
SvaraCitera
höna

nubbie:

Aha, fint! Det var egentligen det jag var ute efter när jag färgade, blev lite intensivt rött detta, fast jag passar ju rätt bra i det ändå!

mitt vart också lite för insentivt rött... men har köpt en koppar-färgbomb, skitdyr pryl från revlon, hoppas att den ska förstärka det mer kopparaktiga.  men satan vad svårt det är!! mitt hår hatar mig, först blondera, färgade (vart fult), färgade igen. måste typ inpackninga det varje dag nu känns det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegat. Fikat. Ätit gott. Ska ge mig ut på stan imorrn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snyggt det blev med fönstret!

Speciellt med de väggarna.

Har tyvärr inte varit lika driftig idag som du. Är ute på landet. Somnade på studsmattan i solen, så har fet huvudvärk och bränna.

Enda vettiga jag gjort idag var att fixa lite el-stuff på nya stugan..

image_7.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrivit tenta, spelat Civilization V, kollat på Futurama och läst detta bra inlägget om Sveriges nationaldag och varför den är idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suttit i mitt mörka rum med neddragna persienner och dyrkat Darkthrone (Black Metal band för er som ej orkar googla) samtidigt som jag suttit och skrivit texter.

Samt suttit och tittat ut suckandes och skakandes på huvudet åt alla Högerextrema samt Vänsterextrema avskum till "politisk engagerade". Högern var ju för löjlig med sina konservativa jävla predikningar och vänster var fittig på det sättet att ropa ut "skända flaggan" och allt detta skit.


   
SvaraCitera

varit ute med hunden, burit en möbel, gjort glass, ätit glass, läst läxor med syrran.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle: snygga fönster!

Tackelitack!

turtle

har varit i gallerian och handlat kläder, fikade chai latte och hallonpaj på espresso house och åt en pizza på pacos. sen åkte jag hem och har målat naglarna i somrig färg och inte gjort så mycket mer. har haft en bra dag!

Vad hittade du för fint då? Vad bra!

höna
mitt vart också lite för insentivt rött... men har köpt en koppar-färgbomb, skitdyr pryl från revlon, hoppas att den ska förstärka det mer kopparaktiga.  men satan vad svårt det är!! mitt hår hatar mig, först blondera, färgade (vart fult), färgade igen. måste typ inpackninga det varje dag nu känns det som.

Ja! Det är jätteknepigt att få till rätt färg själv. Hoppas det blir bra denna gång! Ja man får ta hand om håret lite extra efter sånt där.

Knegaren: Knegat. Fikat. Ätit gott. Ska ge mig ut på stan imorrn!

Vad är det du jobbar med?

Rejmond D Röjter: Snyggt det blev med fönstret!

Speciellt med de väggarna.

Tack! Ja det blev väldans bra, är klar med båda nu.

Rejmond D Röjter: Har tyvärr inte varit lika driftig idag som du. Är ute på landet. Somnade på studsmattan i solen, så har fet huvudvärk och bränna.

Enda vettiga jag gjort idag var att fixa lite el-stuff på nya stugan..

Usch då. Du kanske har fått lite solsting :(. Trevligt att vara ute på landet dock! Det är asmysigt att komma bort lite sådär. Var finns det?

Justja, du är väl elektriker?

Rödingajäveln: Skrivit tenta, spelat Civilization V, kollat på Futurama och läst detta bra inlägget om Sveriges nationaldag och varför den är idag.Ihop med Manul? Futurama är fint det Hjärta.

Armagedda: Suttit i mitt mörka rum med neddragna persienner och dyrkat Darkthrone (Black Metal band för er som ej orkar googla) samtidigt som jag suttit och skrivit texter. 

Ooo, vilken typ av texter?

tevepro:
varit ute med hunden, burit en möbel, gjort glass, ätit glass, läst läxor med syrran.

Åh, vad för glass? Gjorde också det häromdagen, ungefär iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Tack! Ja det blev väldans bra, är klar med båda nu.

Usch då. Du kanske har fått lite solsting :(. Trevligt att vara ute på landet dock! Det är asmysigt att komma bort lite sådär. Var finns det?

Justja, du är väl elektriker?

Good job!
Jo, tippar på det med, känner mig småfebrig och smått yr.En ö ute i Stockholms skärgård! Vi äger visserligen inte hela ön, men räknar den smått som min då jag kan större delen av ön utan och innan.Mycket vackert nu på sommaren!
Yep. Bra minne där!Gäller att använda sig av sina färdigheter så gott man kan!Morbror har byggt huset nästan själv, så är klart att jag fixar elen där det gårGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att mina radhopp försvinner (pga mobilversion-bug?) gör mig smålack.

Ser ut som en korvkrabbsknubbis skrivitArgRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supit skrattat ätit kebabtallrik tårta skrattat mycket varit snygg fått komplimanger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter: Good job!

SötRodnar

Rejmond D Röjter: Jo, tippar på det med, känner mig småfebrig och smått yr.En ö ute i Stockholms skärgård! Vi äger visserligen inte hela ön, men räknar den smått som min då jag kan större delen av ön utan och innan.Mycket vackert nu på sommaren!

Låter otrevligt! Du får dricka mycket och allt det där nu.

Åååh, vad mysigt. Har aldrig varit ute i skärgården faktiskt, känns dock som ett ställe jag borde ha besökt pga typ stockholmare å allt. Får ta tag i det!

Rejmond D Röjter: Yep. Bra minne där!Gäller att använda sig av sina färdigheter så gott man kan!Morbror har byggt huset nästan själv, så är klart att jag fixar elen där det går

Precis! Vad coolt! Ja det är roligt att kunna göra mycket själv, både för att det håller en sysselsatt och helt enkelt för att kunna vara stolt och visa vad man åstadkommit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter: korvkrabbsknubbis

Hjärta

amsi:
supit skrattat ätit kebabtallrik tårta skrattat mycket varit snygg fått komplimanger

Vilken härlig dag. På vilket vis har du varit snygg? Det är trevligt! Har också känt mig rätt foxy idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Hjärta

Vilken härlig dag. På vilket vis har du varit snygg? Det är trevligt! Har också känt mig rätt foxy idag.

har varit trygg och glad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

har varit trygg och glad!

Vad fint, blir glad för din skull.


   
SvaraCitera