Aviseringar
Rensa alla

vad har ni gjort på morgonen?


Ämnesstartare

hei var på sjukhuset idag och fick inte nya p-piller för jag har för högt undertryck, tanten var sur och kunde inte förklara vad det var men att det var farligt och att det KUNDE vara pga p-pillren

men jag vet att det inte är det

ska äta fula minipiller nu, skulle bara säga

Image


   
Citera

gillar minipiller mer än p-piller [smile]

och den här morgonen har jag haft idrott och filosofi, sen orkade jag inte vara kvar så jag åkte hem


   
SvaraCitera

hej mli

jag har varit hos studievägledaren och pratat och gjort en plan, jag har lånat tre böcker och träffat en vän i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillar minipiller mer än p-piller

varför?

enhimmelskdrog:

här morgonen har jag haft idrott och filosofi, sen orkade jag inte vara kvar så jag åkte hem

vad missar du då och vad ska du göra iställer?


   
SvaraCitera

Jag har snutit mig en jävla massa gånger, ätit glass, sjukanmält mig och legat i säng.


   
SvaraCitera

Har missat gymnasiebussen, tittat på lite olika celler i mikroskop samt skrivit på en redovisning om ungas möjlighet till politiskt inflytande.

Nu ska jag äta mat.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

varför?

för att jag blev så dampig av alla hormoner i p-pillerna [sad]

BLODÅDRA:

vad missar du då och vad ska du göra iställer?

missar en föreläsning om könssjukdomar......... ska vara hemma och äta godis och göra en engelskauppgift som ska in imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

jag har varit hos studievägledaren och pratat och gjort en plan, jag har lånat tre böcker och träffat en vän i skolan.

vad har ni gjort för plan?


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

vad har ni gjort för plan?

jag har fått sex punkter med saker att göra. plugga till en gammal tenta, kolla efter fristående kurser, boka 1 möta med den allmänna vägledningen, kolla på internet, anmäla att jag ska avbryta mina studier senare, ringa csn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

för att jag blev så dampig av alla hormoner i p-pillerna

ah

jag har inte känt några problem alls med mina och hade gärna velat fortsätta [mad]

enhimmelskdrog:

missar en föreläsning om könssjukdomar......... ska vara hemma och äta godis och göra en engelskauppgift som ska in imorgon

myyyyyysigt


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

jag har inte känt några problem alls med mina och hade gärna velat fortsätta [mad]

ah jobbigt att vara tvungen att byta om man trivs [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

jag har fått sex punkter med saker att göra. plugga till en gammal tenta, kolla efter fristående kurser, boka 1 möta med den allmänna vägledningen, kolla på internet, anmäla att jag ska avbryta mina studier senare, ringa csn.

låter pissjobbigt


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

låter pissjobbigt

det håller jag med dig om. men jag är ledig fram till hösten bortsett från detta, så det ska nog gå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enni:

det håller jag med dig om. men jag är ledig fram till hösten bortsett från detta, så det ska nog gå 🙂

göttigött


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

göttigött

japp!!!!!! satans partysommar ska detta bli [badgrin]


   
SvaraCitera