Aviseringar
Rensa alla

vad har ni gjort på morgonen?


Sovit.


   
SvaraCitera

Packat upp diverse high end merchandise, nästan slumrat till.


   
SvaraCitera
Correh

Jobbat!


   
SvaraCitera

Gick upp klockan sex och cyklade till skolan för första gången. Cyklade vilse, så det tog mig en och en halv timma istället för en hel.

Kom till skolan och fick veta att vi inte kunde ha lektioner för att de asfalterade på övervåningen.


   
SvaraCitera

jobbat eller ja, något i den stilen iaf


   
SvaraCitera

Harpya:

asfalterade på övervåningen

Huh?


   
SvaraCitera

Sterd:

Huh?

Det är en utegård på övervåningen. De lagar vattenläckorna som skapade mögel osv i våra salar.


   
SvaraCitera

retstickan:

du är lite metrosexuell

men vet inte om nollan sett mitt senaste meddelande på msn. kan du fråga henne :p. hon borde fått det när hon loggat in

Hon fåre nog om hon loggar in idag isf :p


   
SvaraCitera

Harpya:

Gick upp klockan sex och cyklade till skolan för första gången.

vänta nu, cyklade du från vår håla till stan? på morgonen? vilken väg tar man ens? :S typ en fet motorväg ju.

lr cyklar man genom nacka då?


   
SvaraCitera

retstickan:

vänta nu, cyklade du från vår håla till stan? på morgonen? vilken väg tar man ens? :S typ en fet motorväg ju.

Yes[cool] Hade fett med mjölksyra i benen.
Cyklade genom älta sedan den där vägen som går bredvid motorvägen in till gullmars-->över bron osv.


   
SvaraCitera

Harpya:

Cyklade genom älta sedan den där vägen som går bredvid motorvägen in till gullmars-->över bron osv.

aa okej då fattar jag. jag tror jag aldrig skulle hitta in till din skola från globen i alla fall. lr iof kanske bara o följa spårvagnen.

ambitiöst iaf av dig [y], du får dina idéer


   
SvaraCitera

retstickan:

aa okej då fattar jag. jag tror jag aldrig skulle hitta in till din skola från globen i alla fall. lr iof kanske bara o följa spårvagnen.

Fast:
1. Det går en cykelväg dit som är markerad 😀 (fast har inte hittat den än, bara på hemvägen)
2. över bron-->förbi ringvägen-->över bron framme!


   
SvaraCitera

retstickan:

vår håla

Tyresö?[cute]


   
SvaraCitera

vaknade nyss. vet inte om jag ska äta eller duscha först.


   
SvaraCitera

jag har:
*vaknat
*klätt på mig
*ätit frukost
*haft svenska c
*haft matte e
*slutat skolan


   
SvaraCitera